• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
11

قاچاق سوخت امریکا از سوریه

  • کد خبر : 7231
  • 26 اکتبر 2019 - 14:37

وزارت دفاع روسیه با عکس‌های ماهواره ای قاچاق سوخت از سوریه ، امریکا را متهم به قاچاق سوخت از آنجا کرد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزارت دفاع روسیه به اظهارات اخیر «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا درباره حضور تعدادی از نظامیان آمریکایی در شرق سوریه به منظور ممانعت از تسلط داعش بر میادین نفتی رادروغ خواند و طبق تصاویری ماهواره‌ای  اسنادی ارائه کرده که نظامیان آمریکا در قاچاق نفت حضور دارند.

«ایگور کوناشنکوف» با عنوان راهزنی بین‌المللی برای امریکا، اعلام کرد، هدف امریکا از ماندن در سوریه غارت وچپاول سرمایه های سوریه است و نه حفاظت و دفاع از این کشور.

این مقام روس گفت: «ذخایر نفتی و دیگر منابع زیرزمینی سوریه تنها به جمهوری عربی سوریه متعلق است و هیچ تعلقی به تروریست‌‎های داعشی یا حفاظت‌کنندگان آمریکاییِ تروریست‌های داعش ندارد».

سخنگوی وزارت دفاع روسیه با رد مواضع واشنگتن درباره حضور نظامیان این کشور در میادین نفتی شرقی سوریه به منظور اطمینان از دست نیافتن داعش به این میادین، انتشار عکس های ماهواره‌ای  از دخالت نظامیان آمریکایی در زمینه قاچاق نفت سوریه به دیگر کشورها چه قبل از شکست «خلافت داعش» و چه بعد از شکست این تروریست‌ها منتشر کرده است.

طبق این تصاویر، قاچاق نفت سوریه با کاروانی از کامیون‌ها و تانکرها تحت حفاظت نظامیان و شرکت‌های خصوص نظامی آمریکایی دیده می‌شود.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: «تصاویر اطلاعاتی فضایی نشان داد که به طور فعالانه‌ای، نفت سوریه تحت محافظت نظامیان آمریکایی استخراج و به طور گسترده‌ای به خارج از سوریه صادر شده است».

با انتشار عکس‌های ماهواره ای از قاچاق سوخت در سوریه،روسیه مواضع اخیر امریکا درباره  حضور نظامیانش در سوریه، به منظور حفاظت از میادین نفتی را رد کرد

انتشار عکس‌های ماهواره ای قاچاق سوخت از سوریه توسط نظامیان امریکایی 

عکس های ماهواره ای از قاچاق سوخت امریکا
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=7231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.