• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

آغاز طرح ثبت نام مسکن ملی از فردا

  • کد خبر : 8290
  • 11 نوامبر 2019 - 14:17

آغاز ثبت نام طرح مسکن ملی  از فردا سه شنبه

محمد اسلامی در حاشیه هفتمین کنفرانس ایستگاه‌های راه آهن آینده که در هتل پارسیان اوین تهران در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران در زمینه نحوه ثبت نام طرح مسکن ملی گفت: سامانه  ثبت نام ابتدا در کرمان به شکل آزمایشی آغاز به کار کرد تا نقاط ضعف سامانه و هم حجم مطالبات مردم را شناسایی کند. وی‌ گفت: سامانه مزبور از روز شنبه این هفته در دسترس مردم قرار گرفته و به روی مردم ١٠ استان کشور باز شده است تا شرایط ثبت نام را مطالعه کنند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: سامانه از فردا (سه شنبه) امکان ثبت نام را برای استانهای اعلام شده فراهم می‌کند و از فراهم سازی شرایط ساخت مسکن اقدام ملی در همه استانها خبر داد و افزود: زمین های مورد نظر آماده سازی شده و قراردادهای مربوطه امضا شده و کار اصلی، اکنون شناسایی متقاضیان واقعی مسکن است.

اسلامی ادامه داد: روش های واگذاری زمین در طرح اقدام ملی مسکن متفاوت است و در برخی استان‌ها زمین را به سازنده و در برخی شهرها به مردم داده می شود. وی درباره وضعیت اجرای طرح اقدام ملی در بافت فرسوده گفت: پروانه ساخت در بافت فرسوده رایگان است و تاکنون ٢٠ هزار نفر در بخش دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده ثبت نام کردند و به بانک معرفی شدند.

ثبت نام طرح مسکن ملی

ثبت نام طرح مسکن ملی و هزینه ها

اسلامی در پاسخ به سوالی در باره هزینه ساخت هر مترمربع خانه در ثبت نام طرح مسکن ملی گفت: هزینه ساخت در شهرهای کوچک متری ٢.۵ تا٣.۵ میلیون تومان است و در شهرهای بزرگ بر اساس قیمت تمام شده محاسبه می شود

به گفته اسلامی اکنون ٢٠ هزار واحد مسکن مهر در پردیس آماده تحویل به مردم است و برای طرح اقدام ملی همه ملاحظات در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.