• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

اینترنت همراه چه زمانی وصل می شود؟

  • کد خبر : 8839
  • 27 نوامبر 2019 - 9:19

زمان وصل شدن اینترنت موبایل از زبان وزیر کشور

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: در این چند روز ابهامات و شبهات بسیاری مطرح شده است و ما باید به سوالات مردم جواب دهیم. وزیر کشور عنوان داشت: در این چهل سال با توجه به شرایط مختلف بخشی از مشکلات انباشته شده هرچند روند کلی مثبت است. بخشی از مشکلات نیز برمی‌گردد به دخالت‌های خارجی از جمله تحریم‌هایی که با آن مواجه است.

رحمانی فضلی گفت: همیشه جلسات شورای امنیت کشور به این شکل بوده که همه دستگاه‌های عضو که کار کارشناسی و تجربه زیادی دارند نظرات خود را در شورای امنیت مطرح می‌کنند و جمع‌بندی می‌شود؛ همه ملاحظات در شورای امنیت و همه تحلیل‌های دستگاه‌های مختلف حتی دستگاه‌هایی که بیرون شورای امنیت هستند، مانند مرکز پژوهشهای مجلس نیز بررسی می‌شود. وی افزود: بالاخره کارت‌ها وارد شد و در مقطعی هم تولید داخل با ظرفیت ۵۰ هزار در روز صورت گرفت، اما از ما وقت خواستند؛ در این جلسه، وزارت نفت اعلام کرد به چهار تا پنج ماه وقت لازم داریم که کارت تولید کنیم.

وی افزود: ما به عنوان شورای امنیت کشور مطرح کردیم که امکان اجرا نیست و یکی از نگرانی‌های ما این بود که برخی بنزین را در خانه‌های خود ذخیره‌سازی کنند، از این رو به مردم گفتیم این طرح اجرا نمی شود. وی تاکید کرد: مرحله بعد، این هفته بود که اجرا شد؛ تمام مباحث و جلسات و ملاحظات انجام شده بود. وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی و سپاه در شورای امنیت حضور داشتند و یکی از موضوعاتی که برای همه موارد ابهام بود ساعت اجرا بود.

رحمانی فضلی اظهار داشت:  ۲۴ ساعت قبل، همه کارگران پمپ بنزین‌ها و جایگاه می‌دانستند که ساعت ۱۲ پنجشنبه شب این طرح اجرا می‌شود ولی طرح لو نرفت. نیروی انتظامی در کشور به خاطر مسائل امنیتی مامور به حفاظت شده بود، با این حال، طرح لو نرفت.

زمان وصل شدن اینترنت موبایل

زمان وصل شدن اینترنت موبایل ، جلسه ویژه در شورای امنیت

وی خاطرنشان کرد: همه نیروها توجیه شده بودند. وزارت اطلاعات، سپاه و نیروی انتظامی جلسه گذاشتند و همه نیروها توجیه شدند؛ تمام استان‌ها و شورای تامین همه استان ها اعلام آمادگی کردند. وزیر کشور گفت: از ساعت ۱۲:۱۵ رسانه های خارجی نسبت به تهییج اقدام کردند و اگر این طرح لو رفته بود حتماً خسارت‌های ما بیشتر می‌شد. در مرحله اجرای اولیه بدون هیچ مشکلی ایجاد شد و تا عصر جمعه ساعت چهار هیچ مشکلی نداشتیم.

وزیر کشور گفت: در اغتشاش‌ها زنگ زدم به آقای علی عسگری رئیس صدا و سیما و گفتم ۵۰۰ نفر از اشرار در حال حرکت به‌سمت صداوسیما هستند، البته با ورود به موقع نیروهای انتظامی حتی نگذاشتیم آنها به سه کیلومتری صداوسیما برسند.

رحمانی فضلی گفت: با گسترش اغتشاش‌ها مجبور شدیم اینترنت را به‌صورت مقطعی ووی افزود: در اغتشاشات نیروهای پلیس و بسیج ۲ برابر معارضان و اشرار مجروح و زخمی شدند که این نشان دهنده خویشتن داری ماست. فردا در جلسه شورای امنیت کشور اتصال اینترنت موبایل صحبت می‌شود موضعی قطع کنیم. دستور دادیم اول محدود سازی شد و بعد نتیجه گرفتیم که باید مسدود سازی شود‌.

وزیر کشور درباره  زمان وصل شدن اینترنت موبایل گفت: امروز (چهارشنبه ) در جلسه شورای امنیت برای اتصال اینترنت موبایل بحث خواهد شد.  وی افزود: اینترنت ثابت در تمام کشور باز شده است و اینترنت موبایل ۱۰ استان باز است. وی تاکید کرد: به تناسب این که اطمینان حاصل شود اینترنت موبایل نیز در تمام کشور وصل خواهد شد. وزیر کشور در ادامه گفت: اگر مسدودسازی اینترنت انجام می‌شود به این معنا نیست که همه مسئولینی که این دستور را می‌دهند شرایط مردم را نمی‌دانند، بلکه برای نجات جان مردم و امنیت کشور باید جلوی هزینه‌های بالاتر گرفته شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.