• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

مدارس البرز و تهران فردا شنبه تعطیل شد

  • کد خبر : 8997
  • 29 نوامبر 2019 - 20:05

 شاخص آلودگی هوا به عدد ۱۴۱ در تهران  و ۱۰۱ در کرج باعث تعطیلی مدارس البرز و تهران به دلیل الودگی هوا در این دو استان در روزشنبه ۹ اذر ماه  ۹۸ شد

محمد تقی‌زاده معاون امور عمرانی استاندار تهران در جلسه‌ کارگروه کاهش آلودگی هوای شهر تهران اظهار داشت: به دلیل افزایش میزان آلایندگی هوا مدارس استان تهران به جز شهرهای دماوند، پردیس، رودهن و فیروزکوه در تمامی مقاطع فردا در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

وی ادامه داد: تردد کامیون‌ها در سطح استان تهران ممنوع است و در این خصوص نیز پلیس راهور با جدیت در ورودی وخروجی‌های شهر حضور دارند.  معاون امور عمرانی استانداری تهران افزود: با توجه به میزان آلایندگی هوا از شهروندان تقاضا می‌شود که از سفرهای غیرضرور در سطح شهر پرهیز کنند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

تقی‌زاده خاطر نشان کرد: پلیس راهور به شدت با خودروهای دودزا در سطح شهر نیز برخورد خواهد کرد.  وی افزود: همچنین اجرای کلیه مسابقات ورزشی در روز شنبه در تهران لغو شده است. معاون امور عمرانی استانداری گفت: این در حالی است که کلیه مراکز آموزش عالی هم تعطیل خواهد بود. همچنین قرار است فردا طرح زوج و فرد از درب منازل در تهران اجرا شود.

تعطیلی مدارس البرز و تهران

تعطیلی مدارس البرز و تهران ،اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل

همچنین علی درویش پور  معاون عمرانی استانداری البرز هم عصر جمعه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان عنوان کرد: همه مهدهای کودک، پیش دبستانی و مقاطع تحصیلی، مراکز فنی و حرفه ای و آموزشگاه های استان البرز به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا شنبه نهم آذرماه به علت تداوم آلودگی هوا تعطیل است.

معاون استاندار البرز افزود: براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا  استان البرز که با حضور استاندار و اعضای کمیته برگزار شد، همه مقاطع تحصیلی استان در دو نوبت صبح و عصر فردا شنبه به جز  شهرستان طالقان و بخش آسارا شنبه تعطیل اعلام شد. درویش پور از دانشگاه علوم پزشکیاستان خواست با توجه به وضعیت آلودگی هوا و افزایش مشکلات مردم نسبت به افزایش مراجعات و اقدامات درمانی لازم آمادگی کامل داشته باشد. وی افزود: شنبه و یکشنبه در شهرستان های کرج، فردیس و ساوجبلاغ هه معادن شن و ماسه، واحد های عمرانی که موجب آلایندگی هستند و واحدهای تولیدی آلاینده نباید فعالیت کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.