• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۹۹

  • کد خبر : 9011
  • 30 نوامبر 2019 - 9:21

ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۹۹  از چهارشنبه ۶ آذر ماه در سایت سازمان سنجش آغاز شده و تا ۱۲ آذر ماه ادامه دارد. اگر این روزها سری به فضای مجازی زده باشید با سوالات زیادی از سوی متقاضیان ثبت نام در این دوره مواجه می شوید که از هزینه ثبت نام شروع می شود تا ضرایب آزمون، نحوه پذیرش، شرط معدل و … به پایان می رسد که در این گزارش به بیان توضیحاتی درباره آن‌ها خواهیم پرداخت.

ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۹۹

متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری تمامی دانشگاه‌های کشور باید شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون دکتری ۹۹ را که توسط سازمان سنجش در دفترچه ثبت نام دکتری ۹۹ ذکر می‌شود را دارا باشند. دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد از طریق سایت sanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. از مهم‌ترین شرایط ثبت نام دکتری ۹۹ می‌توان به فارغ التحصیلی از مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹، عدم اشتغال به تحصیل در مقطع دکتری، عدم منع نظام وظیفه برای داوطلبان ذکور و عدم قبولی در دوره روزانه آزمون دکتری سال قبل اشاره کرد.

ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۹ از روز چهارشنبه ششم آذر ماه آغاز شد و تا روز سه شنبه ۱۲ آذرماه در پایگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org پایان می‌پذیرد. هزینه ثبت نام در آزمون دکتری ۹۹ مبلغ ۷۵ هزار تومان اعلام شد که داوطلبان به صورت اینترنتی باید بپردازند. براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دکتری ۹۹ روز جمعه ۹ اسفندماه ۹۸ برگزار و کارت ورود به جلسه از دو روز قبل توزیع می‌شود.

نحوه ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۹۹

لینک ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ در بخش دکتری تخصصی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org فعال شده و لازم است متقاضیان واجد شرایط ثبت نام در این آزمون بعد از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ از طریق سایت مذکور اقدام نموده تا شماره سریال ثبت نام ۱۲ رقمی را دریافت و بتوانند فرم اینترنتی ثبت نام دکتری ۹۹ را تکمیل کنند. توصیه می‌شود مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ را آماده و سپس نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام دکتری اقدام نمایید. در صورتی که تمامی مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری به درستی طی شود، سایت یک کد پیگیری به شما اختصاص می‌دهد که باید تا پایان مراحل آزمون دکتری ۹۹ نزد خود نگه دارید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=9011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.