• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

زلزله شامگاه شنبه در ایذه خسارات جانی نداشته است

  • کد خبر : 9031
  • 30 نوامبر 2019 - 11:43

دو زمین لرزه در ایذه شامگاه شنبه مردم ایذه را به خیابان‌‌ها کشاند. زمین لرزه نخست با شدت ۴٫۹ ریشتر ساعت ۲۰:۵۰ در عمق ۲۰ کیلومتری زمین و دومین آن به بزرگی ۳٫۹ ریشتر و در عمق ۱۳ کیلومتری به وقوع پیوست. مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به مصدومیت یک نفر در ایذه افزود: خوشبختانه تاکنون خسارتی در شهرستان ایذه گزارش نشده است.

دو زمین لرزه در ایذه

اداره کل مدیریت بحران خوزستان در اطلاعیه‌ای با اشاره به وقوع زلزله در ایذه به کلیه روسا و اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان اعلام آماده‌باش کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به وقوع زمین‌لرزه شامگاه جمعه (۸ آذرماه) در ایذه به بزرگی ۴.۹ ریشتر دستور فرمایید نسبت به آماده باش کلیه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان، شهرستان‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط جهت حضور در محل خدمت و عدم ترک محل خدمت بدون هماهنگی و موافقت ستاد مدیریت بحران استان اقدام شود.

همچنین به منظور اتخاذ تمهیدات لازم جهت آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی، ارتباط مستمر با اداره کل مدیریت بحران خوزستان و اعلام آخرین وضعیت و حوادث رخ داده، استقرار مراکز درمانی سیار و فوریت‌های پزشکی در محل‌های مورد نیاز، ابلاغ به هلال احمر جهت فراهم ساختن امکانات مورد نیاز و سایر تدابیر لازم جهت پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی اقدام لازم انجام و گزارش اقدامات به این اداره کل ارسال شود.

دو زمین لرزه در ایذه خسارات جانی نداشته است

سرپرست فرمانداری ایذه از آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی شهرستان  تصریح کرد: به بخشداران جهت بررسی و پیگیری خسارات احتمالی و اقدامات لازم برای مدیریت بحران، دستورات لازم داده شده است.

حسین لامی‌زاده از تشکیل جلسه این ستاد در ایذه گفت وخاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم که خونسردی خود را حفظ کرده و هرگونه مشکلی را با مسئولان شهرستان در میان بگذارند. شهرستان ایذه دارای سه بخش مرکزی، سوسن و دهدز می باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=9031

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.