• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

پرسپولیس نساجی چه زمانی برگزار می‌شود؟

  • کد خبر : 9233
  • 01 دسامبر 2019 - 15:30

قائم مقام باشگاه نساجی در پاسخ به سوالی درباره  زمان بازی پرسپولیس و نساجی  گفت به خاطر فشردگی مسابقات احتمالا بازی لغو شده تیمش با پرسپولیس، بعد از پایان نیم فصل اول برگزار می‌شود.

زمان بازی پرسپولیس و نساجی

 دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی از هفته دوازدهم لیگ برتر به دلیل آلودگی هوا دیروز(شنبه) برگزار نشد. شب گذشته شایعاتی مبنی بر برگزاری بازی در روز یکشنبه مطرح شد اما ایزد سیف‌الله‌پور، قائم مقام باشگاه نساجی  ضمن رد این شایعات اظهار کرد:‌ ما امروز به هیچ عنوان با پرسپولیس بازی نمی‌کنیم. به این دلیل اینکه سه روز بعد باید با سپاهان بازی کنیم و از طرفی تیم برنامه‌ریزی دارد. چطور می‌شود هفته پیش با استقلال بازی کنیم، امروز با پرسپولیس و پنجشنبه هم با سپاهان؟ برای تیمی که نیرو کم دارد این عادلانه است؟ از طرفی مگر ما درخواست لغو بازی را دادیم؟ هر کسی درخواست لغو بازی را داده فکری به حال این قضیه بکند.

زمان بازی پرسپولیس و نساجی ، احتمالا پایان نیم فصل

او ادامه داد: اگر هم قرار بود بازی امروز برگزار شود، باید دیروز جلسه می‌گذاشتند و به ما می‌گفتند که اردو را ترک نکنیم. بعد از اینکه بازی لغو شد ما یک تمرین پر فشار انجام دادیم. اگر ما هم قبول می‌کردیم پرسپولیس قبول نمی‌کرد چون آن‌ها یک بازی سخت دیگر هم دارند. من از اینکه در یک روز خوب یک بازی خوب را لغو کردند ناراحت شدم.

قائم مقام نساجی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان لیگ به آن‌ها برای برگزاری بازی در روز یکشنبه درخواستی داده بود یا خیر، گفت:‌ نه اصلا چنین درخواستی نداشتند. آن‌ها یا از طریق اتوماسیون اداری خبر می‌دهند یا آقای مهدی و بهاروند با ما تماس می‌گیرند که هیچ‌کدام تماس نگرفتند. هنوز روز بازی مشخص نیست ولی فکر می‌کنم با توجه به فشردگی مسابقات این بازی بعد از پایان نیم فصل اول برگزار شود چون ما با پنجشنبه این هفته و دوشنبه و پنجشنبه هفته آینده بازی داریم. اگر یک روز را هم برای ریکاوری و سفر در نظر بگیریم فرصت دیگری باقی نمی‌ماند. این بازی احتمالا بعد از نیم فصل اول انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=9233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.