• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
17

ترس آمریکایی ها از انتقام ایران

  • کد خبر : 11543
  • 04 ژانویه 2020 - 10:26

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از تلاش برای مقابله با انتقام ایران گفت و افزود : ایالات متحده با ادعای اینکه هنوز هم احتمال اجرایی شدن طرح‌های سردار شهید سلیمانی علیه آمریکا وجود دارد،  برای کاهش شدت انتقام ایران تلاش می‌کنند.

مقابله آمریکا با انتقام ایران

ژنرال «مایک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده بامداد امروز (شنبه) اظهار داشت که بعد از ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله تروریستی آمریکا به حومه فرودگاه بغداد، خطر افزایش تنش‌ها وجود دارد.

مقابله آمریکا با انتقام ایران ، ترس آمریکایی ها از اقدام متقابلانه

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، میلی در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران در پنتاگون، درباره دلیل ترور سردار شهید سلیمانی، مدعی شد او در حال برنامه‌ریزی برای اقدام علیه منافع آمریکا در منطقه بود و باید هدف قرار داده می‌شد. وی با بیان اینکه طرح‌های سردار شهید سلیمانی برای صدمه زدن به منافع آمریکا در منطقه «هنوز هم احتمال اجرایی شدن دارند»، گفت: «ما کاملا عواقب استراتژیک [حمله به سردار سلیمانی] را درک می‌کنیم».

به نوشته رویترز، این مقام نظامی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا خطر افزایش تنش‌ها با تهران و احتمال انتقام‌گیری آنها وجود دارد، توضیح داد: «بله که خطر آن وجود دارد. لکن ما تلاش می‌کنیم که آن را کاهش دهیم». بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) نظامیان تروریست آمریکایی با استفاده از یک فروند پهپاد نقطه‌زن، سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و «ابو مهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی را به شهادت رساندند.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید». در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=11543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. از امریکای لعنتی باید انتقام گرفت با شدت بسیار زیاد . نباید بزارم خاک حاج قاسم سرد بشه هر چه سریعتر انتقام بگیریم اگه دیر بشه ایران یه رستم دستان رو از دست داده که هیچوقت برنمیگره . مرگ بر امریکا و اسرائیل

  2. من یه فرد۳۵ساله هستم خیلی عادی ولی مرگ حاج قاسم چنان آتشی درون من روشن کرد که برای انتقام این ترر بزدلانه ترامپ احمق احساس قدرت هر کاری برعلیه امریکاخبیس درخود میبینم بیایید دست ایرانه به دست هم بدهیم وهر نفر به عنوان یه سردار سلیمانی در این انتقام سخت شرکت شیرانه بکنیم من هم به نوبه خدم می‌گویم مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراایل

  3. روح حاج قاسم پیشمونه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.