• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

وداع با شکوه در تهران با سردار دل‌ها

  • کد خبر : 11690
  • 06 ژانویه 2020 - 9:09

مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی در تهران برگزار شد. آیین تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی فرودگاه بغداد، صبح امروز دوشنبه، شانزدهم دی ماه، با حضور میلیونی مردم، در تهران برگزار شد. مردم انقلابی ایران در این مراسم، پیکر سپهبد شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهدای حمله تروریستی آمریکا را از دانشگاه تهران تا میدان آزادی بدرقه کردند.

تشییع شهید سلیمانی در تهران

این در حالیست که از ساعاتی قبل و از سحرگاه امروز، خیل عظیم مردم در قالب دسته جات متعدد به سمت محل برگزاری مراسم در حال حرکت بودند. هم اکنون نیز خیابان های اطراف دانشگاه تهران مملو از انبوه جمعیت بوده و مردم با دردست داشتن پرچم ایران و تصاویر شهدای اخیر، شعارهای مختلفی نظیر «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر داده و خواستار انتقام سخت خون این شهدا هستند.

تشییع شهید سلیمانی در تهران با حضور میلیونی مردم

براساس برنامه اعلام شده، قرار است رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر پاک این شهدا نماز بخوانند. در طول مسیر تشییع، موکب ها و ایستگاه های متعدد صلواتی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند. پیکر شهدا پس از قرائت نماز، بردوش مردم قدرشناس تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی تشییع خواهد شد و سپس به قم و کرمان منتقل می‌شود.

دختر سردار سلیمانی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در محضر رهبر انقلاب سخنرانی کرد.

او گفت: پدرم بیش از ۴۰ سال در کشتی عاشورا با شوق شهادت در نبرد شجاعانه با دشمنان پیکار کرد. او پدری دلسوز برای فرزندانش و فرزندان همه شهدا بود. او سرباز فداکار ولایت بود. زینب سلیمانی همچنین گفت: پدرم سرباز فداکار ولایت بود. دختر شهید سلیمانی خطاب به رهبر انقلاب گفت: آقاجان نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیاورد.

بخش هایی دیگر از اظهاراتش را بخوانید؛

ترامپ! خیال نکن با شهادت پدرم همه چیز تمام شد عموی عزیزم سید حسن نصرالله پیام خودش را داد. پدرم یک همراه دیگر هم داشت که من دلم نمی‌آید از او نام نبرم؛ آقای پورجعفری که بدون پدرم آب نمی‌خورد .ترامپ قمار باز، تدبیر شیطانی تو در تفرقه و جدایی بین ایران و عراق موجب پیوند تاریخی دو ملت شد.

وداع در میدان ولیعصر
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=11690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.