• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

جانشین شفر مشخص شد / مجیدی جانشین شفر در استقلال

  • کد خبر : 1271
  • 04 آوریل 2019 - 6:26

ناکامی استقلال در دو هفته اخیر لیگ و جا ماندن از کورس قهرمانی باعث شده که بحث تغییر کادرفنی این تیم در پایان فصل هم مطرح شده و به خواسته بخشی از هواداران استقلال تبدیل شود.

استقلال تهران با وجود شروعی فوق‌العاده در نیم‌فصل دوم لیگ برتر ایران در ایام نوروزی سال ۱۳۹۸ نتایج خوبی را کسب نکرده و همین موضوع صدای اعتراض هواداران را در آورده است.

استقلال در نخستین دیدار خود در سال جاری گرفتار خودزنی ستاره‌هایش شد و در صورتی که می‌توانست دربی را با کسب حداقل یک امتیاز به پایان برساند شکست تلخی را تجربه کرد.

وینفرد شفر

فرهاد مجیدی جانشین احتمالی وینفرد شفر در استقلال

تیم فوتبال استقلال روز گذشته  به مصاف تیم سایپا رفت و با توجه به شکست مقابل پرسپولیس، همه انتظار برد از تیم شفر داشتند. اما همه چیز طبق انتظارات پیش نرفت. آبی‌ها یکی پس از دیگری فرصت‌ها را از دست دادند تا شفر در کنار زمین سردرگم شود.

دقیقۀ ۶۴ بازی بود که فرهاد مجیدی به سمت وینفرد شفر سرمربی آبی‌پوشان رفت تا اجازۀ ورود فرشید اسماعیلی را از او بگیرد. مجیدی اما پاسخ منفی شفر روبه‌رو شد با چهره‌ای درهم به سمت نیمکت رفت. پس از چند دقیقه باز هم مربی آبی‌ها به سمت شفر رفت و دوباره موضوع ورود اسماعیلی به زمین را مطرح کرد که این بار سرمربی آلمانی اجازۀ این تعویض را به او داد.

با توجه به اتفاقات اخیر و نتایج کسب شده ، به نظر می‌رسد در صورت نتیجه نگرفتن شفر در بازی‌های آینده  فرهاد مجیدی جانشین شفر شود و جای او را روی نیمکت آبی‌ پوشان بگیرد چرا که بعید به نظر می‌رسد در صورت تغییرات در کادر فنی، مربی محبوب آبی‌ها حاضر به کار در کنار سرمربی دیگری باشد.

علاوه بر فرهاد مجیدی ، از تقوی هم به عنوان گزینه جانشین شفر نام برده می شود. مجیدی البته تجربه زیادی در دنیای مربیگری ندارد و از نیم فصل دو هم به عنوان دستیار شفر به استقلال اضافه شده است. شاید اگر شفر فصل بعد هم بماند و فرهاد مجیدی هم دستیارش باشد، آنگاه مجیدی به گزینه اول استقلال تبدیل شود. بخصوص که وی محبوبیت خاصی هم بین هواداران دارد.

مجیدی جانشین شفر در استقلال
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.