• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

از شایعه تا واقعیت هک پیج داور بازی پرسپولیس و اولسان

  • کد خبر : 29032
  • 23 دسامبر 2020 - 12:40
هک پیج داور بازی پرسپولیس اولسان

امروز خبری مبنی بر هک پیج عبدالرحمان ابراهیم داور قطری بازی پرسپولیس و اولسان منتشر شد. که در ادامه حواشی مربوط به این خبر را بررسی می‌کنیم.

عبدالرحمان ابراهیم، داور معروف قطری که قضاوت بازی تیم های پرسپولیس و اولسان را برعهده گرفت، حالا با اتفاقات عجیب و اعتراضات دامنه داری از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شده است. اگرچه توده پرسپولیسی ها او را مقصر شکست این تیم نمی‌دانند اما نسبت به عملکردش انتقاد جدی دارند.

امروز طرفداران فوتبال، صبح خود را با دو استوری منتسب عبدالرحمن جاسم درباره احترام به ایرانیان و همچنین لوگوی پرسپولیس آغاز کردند و یکی از این استوری ها، مشخص شد که اختیار این صفحه در دست هواداران پرسپولیس است.

امروز شایعه جالبی اتفاق افتاد و آن ها که در اینستاگرام دستی بر آتش دارند، با ساخت یک صفحه جعلی برای داور بازی پرسپولیس اولسان ، اعلام کردند که پیج وی هک شده است.

هک پیج عبدالرحمان ابراهیم

نکته جالب این که از زمان هک شدن پیج فالوورهای این پیج جعلی لحظه به لحظه در حال افزایش است و حالا به ۱۰.۳ هزار نفر رسیده است. این در حالی است که بررسی دنبال کنندگان علیرضا فغانی، نشان می‌دهد که صفحه اینستاگرام عبدالرحمن جاسم، صفحه دیگری است که ۵ هزار فالوور دارد و به دست پرسپولیسی ها نیز نیفتاده و این شایعه، یک حقه از سوی گروهی سایبری برای جذب مخاطب بوده است.

اعتراض اصلی پرسپولیسی ها درباره عدم علاقه او به بازبینی صحنه های مشکوک در محوطه جریمه اولسان هیوندای است که می‌توانست دو پنالتی برای پرسپولیس در پی داشته باشد و آن ها این اعتراض را به شکلی خلاقانه و البته نه چندان دموکراتیک به گوش این داور رسانده اند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.