• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
20

برکناری کارمند پست هرمزگان به خاطر “رقص ” در جمع کارمندان خانم + فیلم

  • کد خبر : 29065
  • 24 دسامبر 2020 - 10:48
رقص کارمند پست هرمزگان

کلیپ رقص غلامرضا طیبی، کارمند اداره پست هرمزگان در شبکه های اجتماعی بازتاب فراوانی داشت و باعث انتقاد رسانه‌ها و برخی چهره های جریان اصولگرا شده و خواستار اخراج این کارمند شده‌اند.

 مدیرکل پست هرمزگان با اشاره به کلیپ رقص کارمند این اداره اظهار کرد: این کارمند خاطی برکنار شد. با این حال، مسئولان روابط عمومی پست کشور اخراج این کارمند را تکذیب کرده است.

 مدیرکل پست هرمزگان با اشاره به اینکه امروز کلیپی در فضای مجازی با محتوایی خارج از عرف و ناشایست در ساختمان اداری این اداره کل منتشر شد، بیان کرد: ضمن عذرخواهی و اظهار تاسف و تاثر از رخداد چنین اتفاقی اعلام می کنم فرد مذکور به دلیل اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی و اداری در محل کار از سمت خود برکنار و به واحد تخلفات اداری معرفی می‌شود.

بسیج دانشجویی استان هرمزگان رقص کارمند اداره پست را محکوم کرد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای، رفتار مدیر روابط عمومی پست استان در محل کار خود را محکوم کرد و نوشت:

از استاندار هرمزگان به عنوان نماینده عالی دولت در استان و دادگستری استان به عنوان مدعی العموم مطالبه می‌کنیم با ورود جدی به موضوع و برخورد با مسببان این اقدام هتاکانه و جریان منتشرکننده آن که به دنبال قبح‌شکنی فضای اجتماعی استان است، مانع از تکرار چنین وقایع تلخی گردند. این انقلاب و نظام به برکت خون هزاران شهید و نثار جان شیر مردانی آبیاری شده است که راه امام، اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) فراموش و کمرنگ نشود، اما متأسفانه اخبار و موضوعاتی را می‌شنویم که حکایت به بیراه رفتن برخی مسئولین از خط انقلاب و شئونات اجتماعی دارد، باید شاهد رقاصی مدیر روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان باشیم.

بی شک امروز که انقلاب اسلامی نیاز به تقویت بنیه معنوی خود دارد و باید توسط مسئولان معنوی، سیاسی و فرهنگی راه‌های گسترش فرهنگ دینی پایه‌ریزی و تقویت شود، متأسفانه فرهنگ ضدارزشی و غربی که با هدف از بین بردن هویت اسلامی و انقلابی ملت ایران به‌وسیله بدخواهان برنامه‌ریزی شده و توسط برخی مدیران ترویج می‌گردد، هویدا می‌شود. چطور مدیر روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان به خود اجازه می‌دهد در مقابل چندین نفر از بانوان، اقدام به برپایی رقص به هر بهانه‌ای کند؟

مقام معظم رهبری سال‌هاست درباره نفوذ صحبت می‌کنند، مدیران بالادستی بایستی مجموعه تحت شعاع خود را از نفوذ فرهنگی که منجر ترویج اعمال ضدارزشی و ضد دینی در جامعه خواهد شد حراست کنند. «در فرهنگ -این دوستانی که مرتبط با مسئله‌ی فرهنگ هستند جدّاً توجّه کنند- ما مواجه هستیم با یک حمله‌ی همه‌جانبه؛ یک جبهه‌ عظیمی از لحاظ فرهنگی دارند به ما تهاجم میکنند؛ این هم در خلال حرفهایشان هست، البتّه ما میدانستیم این حرف را، امّا حالا دیگر خودشان هم صریحاً میگویند که «غلبه‌ی بر جمهوری اسلامی و غلبه‌ی بر حاکمیّت اسلام، با جنگ نظامی و با تحریم اقتصادی موفّقیّت‌آمیز نیست، [بلکه]با کار فرهنگی و نفوذ فرهنگی موفّقیّت‌آمیز است؛ ذهن‌ها را باید تغییر داد، روی مغزها باید کار کرد، هوس‌ها را باید تحریک کرد»؛ این را الان صریح می‌گویند.

کارمند اداره پست استان هرمزگان اخراج نشد!

مدیر کل ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‏روابط عمومی شرکت ملی پست در توئیتی نوشت: پست و پستچی‌ها همواره پیام‌‌آوران دوستی و آرامش برای مردم دنیا بوده و هستند. خبری که درباره اخراج یکی از کارشناسان پست هرمزگان در فضای مجازی منتشر شده است، صحت ندارد. در خصوص رفتار خارج از عرف، تخلف وی در نظام انضباطی اداری پیگیری خواهد شد.

رقص کارمند پست هرمزگان
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.