• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
16

مردی که ۴۰ سال باردار بود!

  • کد خبر : 38355
  • 26 سپتامبر 2021 - 12:15
مردی که 40 سال باردار بود!

سانجو باگات مردی که ۴۰ سال باردار بود و خودش نمیدانست با درد و تورم زیاد شکمیش به بیمارستان منتقل شد، و متوجه حقیقت شوک آوری شد که سریعا تبدیل به یک خبر داغ. حقیقت این بود که این مرد تا به آن روز، و در تمام سالهای عمرش به همراه برادر یا خواهر دوقلویش زندگی میکرده، است و هرگز از این مساله خبر نداشت.

تورم شدید شکم او شبیه بارداری در ماه نهم بود، پس از مراجعه او به بیمارستان  عکسبرداری ها و بررسی های اورژانسی از او صورت گرفت و مشخص شد توموری در شکم این مرد وجود دارد و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

او تحت عمل جراحی قرار گرفت و دکتر ” مهتا ” و دستیارانش شروع به عمل جرای وی کردند. به خاطر مشکل تنفسی بیمار، مشخص شد که فشار زیادی به دیافراگم او وارد شده است و ا اندازه تومور کمن نشان میداد تومور بزرگ باشد.

گویا اندازه تومور بیش از حد انتظار پزشکان بزرگ بود و همین اندازه بیش از حد بزرگ تومور، کار را کمی سخت کرد و آنها  شکاف بزرگتری ایجاد کردند.

دکتر “متها”  جراح این مرد گفت:  وقتی برش را بزرگتر کردم ناگهان کیسه ای پر از مایع ترکید و به بیرون از بدن بیمار ریخت، سپس توموری که انتظارش را داشتیم دیده شد  و از بدن بیمار خارج شد اما چیزی که از بدن این مرد خارج شد، تومور نبود بلکه یک جنین کامل نشده بود.

مردی که ۴۰ سال باردار بود دوقلویش را به دنیا آورد

ماجرا بسیار عجیب شد و پزشک آنرا برای بررسی بیشتر برداشت. و در نتیجه بررسی ها نشان داد که این جنین، دوقلویی بوده است که که داخل بدن  سانجو به صورت ناقص رشد کرده است.

شکل ظاهری جنین هم بسیار عجیب بود و در عین حال که هیچ شباهتی به نوزاد انسان نداشت اما با دیدن آن می شد تشخیص داد که این جنین ناقص و تکامل نیافته یک انسان است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.