• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
33

کشتی تفریحی دیجیتالی متاورس فروخته شد

  • کد خبر : 39407
  • 30 نوامبر 2021 - 14:47
کشتی تفریحی دیجیتالی متاورس فروخته شد

فردی با قیمت ۱۴۹ اتریوم، حدود ۶۵۰۰۰۰ دلار، کشتی تفریحی دیجیتالی متاورس را که غیرواقعی و مجازی است از  پلتفرم متاورس سندباکس خریداری کرد، اما او هیچگاه نمی تواند به صورت فیزیکی پا روی آن بگذارد و این کشتی یک دارایی دیجیتال NFT است.

درهفته گذشته هم یک قطعه زمین دیجیتال در محیط آنلاین و مجازی دسنترالند به مبلغ ۲٫۴۳ میلیون دلار به ارز دیجیتال فروخته شد که قرار است در آینده به عنوان مرکز خرید مجازی مورد استفاده قرار گیرد و اکنون هم یک کشتی تفریحی لوکس به فروش رسیده است!

کشتی تفریحی دیجیتالی متاورس

این کشتی تفریحی که The Metaflower Super Mega Yacht نام دارد، طراحی پیچیده ای دارد و در حال حاضر گران ترین دارایی NFT پلت فرم متاورس سندباکس است.

این قایق تفریحی مانند یک هتل چهار طبقه طراحی شده و دارای امکانات زیادی است. در طبقات مختلف فضاهای مناسبی برای استراحت وجود دارد و مجهز به جکوزی، زمین بازی و امکانات رفاهی است.

 دو سکو برای هلیکوپتر هم در این کشتی دیجیتالی در نظر گرفته شده است. هلیکوپترهایی که اصلا وجود ندارند و دقیقاً مانند این قایق تفریحی دیجیتال هستند، و قرار است جداگانه فروخته شوند!

کشتی مجازی لوکس کروز

کشتی کروز یکی از دارایی های لوکس NFT است و دارای امکانات یک کشتی تفریحی لوکس از جمله جت اسکی، قایق های تندرو و امکانات تفریحی عالی است.

اگرچه خریدار این کشتی هرگز نمی تواند از داشتن چنین کشتی در دنیای فیزیکی لذت ببرد، اما تصمیم گرفته است چنین مبلغی را برای داشتن آن بپردازد.

با توجه به اینکه قایق تفریحی وجود خارجی ندارد، هزینه نگهداری و تعمیرات هم ندارد. یکی از موضوعاتی که در متاورس توجه برخی را به خود جلب کرده این است که چه کسی هلیکوپترهای این قایق را خریداری می کند و مالک آن چه برنامه ای برای استفاده از این کشتی دیجیتال دارد.

 حتی گفته می شود که مالک کشتی ممکن است بخواهد دوستان خود را به کشتی دعوت کند!

به هر حال، این کشتی گران ترین دارایی دیجیتال سندباکس متاورس است و خریدارهم مطمدنا برای خرید آن برنامه ریزی کرده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.