• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
19

قتل نوزاد توسط مادر بیرحم / مادر سر نوزاد پنجاه روزه را از تن جدا کرد !

  • کد خبر : 39824
  • 01 ژانویه 2022 - 10:53
قتل نوزاد توسط مادر بیرحم / مادر سر نوزاد پنجاه روزه را از تن جدا کرد !

قتل نوزاد توسط مادر بیرحم در شهرستان آشتیان اتفاق افتاد. صبح روز هشتم دی ماه پدر رومینا سراسیمه به پلیس مراجعه کرد و خبر مفقودی نوزاد ۵۰ روزه اش را اعلام کرد او گفت: ساعت ۱۱ صبح همسرم با من که در محل کارم بودم تماس گرفت و گفت نوزادمان در حالی که در خانه باز بوده ربوده شده است.

قتل نوزاد توسط مادر بیرحم

ماموران پلیس با اعلام این موضوع تحقیقات را آغاز کردند و از مادر کودک تحقیق قرار کردند با توجه به ضد و نقیض گویی، ماموران به او مظنون شدند و بازداشت شد.

این زن ساعتی بعد به قتل فرزند خود اعتراف کرد و گفت بعد از به قتل رساندن نوزاد جسدش را در نزدیکی یک از باغ های اطراف آشتیان برده است.

سر نوزاد جدا شده بود و سر و بدن در دو کیسه جداگانه قرار داشت

ماموران پلیس محل را جستجو و جسد را شناسایی کردند و جسد رومینا ۵۰ روزه در حالی کشف کردند که سر از بدن جدا شده و در دو کیسه جداگانه قرار داده شده بود.

مادر نوزاد را خفه کرده و سپس سرش را از بدن جدا کرده است

عموی نوزاد گفته است انگیزه قتل نوزاد توسط مادر هنوز مشخص نیست. برادرم حال روحی بسیار بدی دارد. امروز صبح جسد رومینا را به خاک کردیم. برادرم باور ندارد که همسرش این بلا را سر فرزندش آورده است. مادر رومینا ۳۰ سال دارد و یک فرزند ده ساله هم دارد. او زن بسیار آرام و خوبی است و باور اینکه این جنایت را انجام داده خیلی سخت است.

رسیدگی به این پرونده در جریان قضایی قرار دارد.گفته می شود مادر رومینا در اعترافات خود اظهار داشته که ابتدا نوزاد را خفه کرده و سپس سرش را از بدن جدا کرده است اما هنوز انگیزه جنایت مشخص نیست.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.