• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14

واکنش علیرضا نیکبخت به انتقاد از فرهاد مجیدی / حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق خوبی بود

  • کد خبر : 40260
  • 31 ژانویه 2022 - 11:28
واکنش علیرضا نیکبخت به انتقاد از فرهاد مجیدی / حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق خوبی بود

علیرضا نیکبخت واحدی در باره صعود تیم ملی به جام جهانی بیان کرد: خدا را شکر که بچه‌ها با یک بازی خوب توانستند مزد زحماتشان را بگیرند و صعود مقتدرانه‌ای به جام جهانی داشتیم.  این تیم یک نسل خیلی خوب از بازیکنان است و می‌تواند کارهای بزرگی در جام جهانی انجام دهد و امیدوارم در قرعه‌کشی جام جهانی شرایطی فراهم شود که بتوانیم برای اولین بار شاهد صعود به مرحله حذفی مسابقات باشیم و این پتانسیل در این مجموعه وجود دارد.

علیرضا نیکبخت : عملکرد اسکوچیچ خوب بوده

او درباره  عملکرد اسکوچیچ اظهار کرد : واقعاً عملکردش خوب بوده و جای حرف و حدیثی باقی نمانده است. یک سری افراد مغرضانه انتقاد می‌کنند و سرمربی تیم ملی را می‌کوبند ولی این نتایج جای هیچ انتقادی باقی نگذاشته است. یادمان نرفته در دور قبلی مسابقات به چه مشکلاتی برخورده بودیم و حتی از مرحله قبلی هم امید نداشتیم صعود کنیم و حالا می‌گوییم اسکوچیچ کار شاقی نکرده است و این بازیکنان در هر شرایطی این نتایج را می‌گرفتند. قبول که بازیکنان خوبی در اختیار سرمربی است ولی بازی گرفتن از یک تیم خوب هم هنر می‌خواهد که کار سرمربی است.

حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق خوبی بود

نیکبخت درباره حضور بانوان در ورزشگاه گفت: اتفاق خیلی خوبی بود و می‌توانست زودتر از این هم اتفاق بیافتد. امیدوارم یک روز که کرونا کاملاً از جامعه پاک شد و محدودیت‌ها برداشته شد یک ورزشگاه پر از جمعیت ببینیم که حداقل ۵۰ هزار خانم در ورزشگاه باشند و مطمئن باشید هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و افرادی که نگران هستند متوجه می‌شوند نگرانی‌شان بیهوده بوده است.

 نمی‌خواهم حرف‌های ناراحت کننده بزنم

نیکبخت درباره دعوت از کنعانی‌زادگان به تیم ملی بعد از حواشی که برایش ایجاد شده بود گفت: الان تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و نمی‌خواهم حرف‌های ناراحت کننده بزنم و کام مردم عزیزمان را تلخ کنم ولی خب از یک سری مسائل نباید چشم پوشی شود. شما نگاه کنید زمان ما سر مسائل خیلی کم اهمیت‌تر چه برخوردی با بازیکنان صورت می‌گرفت؟ چه بلای سر خود من آوردند؟ تازه موضوع من این شکلی نبود و یک مساله خیلی ساده‌تر بود ولی به فوتبالم ضربه سنگینی خورد. یا مجاهد خذیراوی بنده خدا فوتبالش را نابود کردند ولی حالا از کنار یک سری مسائل به راحتی عبور می‌کنند. قبول که هر کسی ممکن است اشتباهاتی داشته باشد و خود من هم در زندگی کم اشتباه نداشتم و نمی‌گویم کاری کنید که فوتبالش نابود شود ولی یک برخوردی انجام شود که فکر نکنند فدراسیون فوتبال این مسائل برایش مهم نیست. حداقل یک جریمه مالی برای طرف در نظر بگیرید تا بگویند یک برخوردی صورت گرفته است.

شرایط لیگ برتر و وضعیت تیم پدیده

او در ادامه در خصوص شرایط لیگ برتر و وضعیت تیم پدیده بیان کرد: شرایط لیگ خدا را شکر خوب است و منتظریم نیم فصل دوم شروع شود و بازی‌ها حساسیت بالایی دارند خصوصاً بالای جدول رقابت جذابی را شاهد هستیم. در مورد پدیده هم فقط باید بگویم متاسفم. فوتبال مشهد که این همه استعداد به فوتبال ایران معرفی کرده به روزی افتاده که تنها نماینده‌اش هم در حال سقوط است و دلیلش هم فقط روی کار آمدن افراد ناکارآمد و نا لایق است. امیدوارم تنها سهمیه فوتبال مشهد نابود نشود.

واکنش علیرضا نیکبخت به انتقاد از فرهاد مجیدی

علیرضا نیکبخت درباره  انتقاداتی که از استقلال و فرهاد مجیدی داشت و این موضوع با واکنش هایی در فضای مجازی روبرو شد ، گفت: من هیچ وقت از استقلال و فرهاد مجیدی انتقاد نکردم و همیشه حامی بودم و اگر حرفی از من شنیدید که اینطور برداشت شده که دارم انتقاد می‌کنم برداشت اشتباهی بوده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.