• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14

گاراژ ماشین های لاکچری کریستیانو رونالدو

  • کد خبر : 40451
  • 08 فوریه 2022 - 14:43
گاراژ ماشین های لاکچری کریستیانو رونالدو

در بخشی از مستند «من جورجینا هستم»، نامزد کریستیانو رونالدو گاراژ جذاب و هیجان‌انگیز ماشین‌های ماشین های لاکچری کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره فوتبال را هم به نمایش گذاشت. سه فراری، یک بوگاتی و …

گاراژ ماشین های لاکچری رونالدو

جورجینا رودریگس که عمارت خودش و رونالدو را در مستند نتفلیکس نشان می‌داد، هواداران گاراژ باورنکردنی کریستیانو رونالدو را هم دیدند.

در این گاراژ انواع ماشینهای لوکس را می‌توان دید؛ ناوگان خیره‌کننده ۱۷ میلیون پوندی ابرخودروهای رونالدو.

در بخش‌های کوتاه از این برنامه، سوپرماشین‌ها را می‌توان دید که همگی پشت سر هم و مرتب و منظم در این گاراژ فوق‌العاده پارک شده‌اند. این گاراژ با نورپردازی درجه یک و کف براقش رؤیای هر شخصی است که عاشق ماشین بازی است.

این مطلب را از دست ندهید. تاریخ ازدواج رونالدو و جورجیانا

کریستیانو رونالدو همه چیز را به دست آورده است

کریستیانو رونالدو با دارایی خالص حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون پوند، با حقوق هفتگی ۳۶۵۰۰۰ پوند و هوادارانی که در سرتاسر جهان دنبال می کنند، یکی از معدود افرادی در جهان است که همه چیز را به دست آورده است. و ماشین های لاکچری کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین و گرانترین مجموعه ماشین هاست.

 این ستاره مشهور فوتبال جهان با غول ورزشی نایک قرارداد مادام العمر دارد و با شرکت هایی مانند آرمانی، تگ هویر، پوکر استارز و کاسترول نیز قراردادهای حمایتی دارد.

مجموعه ماشین های فوق لاکچری رونالدو

مجموعه ماشین های لاکچری کریستیانو رونالدو بسیار مفصل است. در مجموع ۱۹ خودرو به ارزش بیش از ۴٫۹ میلیون دلار. ارزان ترین ماشینی که او دارد مرسدس بنز C220 CDI است. ما با گران ترین خودروی رونالدو، یک بوگاتی ویرون به ارزش ۱٫۷ میلیون دلار شروع می کنیم. او در فوریه امسال یک ویدیوی تبلیغاتی برای بوگاتی شیرون تهیه کرد، ویدیویی که گاراژ شخصی او را به نمایش گذاشت.

به نظر می رسد فوق ستاره فوتبال به سرعت معتاد است. یکی دیگر از ماشین های سرعت در گاراژ او لامبورگینی آونتادور LP 700-4 به ارزش ۳,۱۸,۰۰۰ دلار است. یک بنتلی GT Speed ​​به ارزش ۲۲۰۰۰۰ دلار.

شاید نفیس ترین خودرو در مجموعه او، یک استون مارتین DB9 باشد. برای رونالدو ۲۰۰۰۰۰ دلار برای این نماد بریتانیایی هزینه کرد.

از ۱۹ خودرو، یکی از آنها آئودی R8 است. به نظر می رسد خودروی اسپرت این سازنده آلمانی در بین افراد مشهور جهان بسیار محبوب باشد. این ماشین برای او ۱۵۰۰۰۰ دلار هزینه داشت.

رونالدو سه فراری دارد

فراری برای خیلی ها آرزوست. اما، رونالدو سه تا از آنها را دارد. اولی برای او ۳۸۵۰۰۰ دلار هزینه داشت.

دومین فراری در کلکسیون او فیورانو ۵۹۹ GTB است. او آن را در سال ۲۰۰۸ خرید و ۳۱۰۰۰۰ دلار برایش هزینه داشت.

یک فراری F430 نیز در همان سال خریداری شد و ۳۰۰۰۰۰ دلار قیمت داشت. جای تعجب است که او ۴۵۸ ایتالیا ندارد. یک ماشین فوق‌العاده لوکس برای هر مرد ثروتمندی در جهان ضروری است و چه چیزی بهتر از رولز رویس فانتوم به ارزش ۴۰۰۰۰۰ دلار.

رونالدو در سال ۲۰۱۱ مازراتی گرن کابریو را خرید که برای او ۱۴۰ هزار دلار هزینه داشت.مجموعه ماشین های لاکچری کریستیانو رونالدو ۹ خودروی دیگر نیز دارد که شامل BMW M6، بنتلی کانتیننتال GTC، مرسدس بنز کلاس C کوپه اسپرت، پورشه کاین، پورشه ۹۱۱ کاررا ۲S کابریولت، پورشه کاین توربو، آئودی Q7، آئودی RS6 و مرسدس بنز C220 CDI هستند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.