• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
14

اولین عکس از اجساد حلق آویز شده ۵ عضو یک خانواده نجف آبادی + جزییات

  • کد خبر : 42431
  • 11 جولای 2022 - 10:12
اولین عکس از اجساد حلق آویز شده 5 عضو یک خانواده نجف آبادی + جزییات

اجساد حلق آویز شده ۵ عضو یک خانواده نجف آبادی در زیر زمین خانه شان کشف شد و در نجف آباد اصفهان اهالی این شهر را در شوک فرو برد. دهان و دست و پای اجساد بسته شده بود. پشت درها و درزها مسدود شده بود و تمام پنجره ها و درها قفل شده بود و آب و برق و گاز خانه قطع شده بود.

اجساد حلق آویز شده ۵ عضو یک خانواده نجف آبادی

عصر روز جمعه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۱، اجساد ۵ عضو حلق آویز یک خانواده در نجف آباد اصفهان کشف شد این اجساد از سقف زیر زمین خانه قربانیان لوله ای رد شده بود که طناب هایی به آنجا آویخته شده بود و جسدها به این طناب ها حلق آویز شده بودند.یکی از اجساد قربانیان روی زمین افتاده بود که احتمالا بعد از گذشته زمان از طناب جدا شده بود و تمامی اجساد خشک شده بودند .

هنوز مشخص نیست این اتفاق خودکشی باشد یا قتل، چون مسایلی درباره این رویداد وجود دارد. آنطور که برخی همسایه‌ها می‌گویند دهان و دست و پای اجساد بسته شده بود و در زیرزمین خانه مسکونی که حالا با دستور قضایی پلمب شده است، به دار کشیده شده بودند.

آنطور که همسایه ها می‌گویند پشت درها و درزها مسدود شده بود و تمام پنجره ها و درها قفل شده بود و آب و برق و گاز خانه قطع شده بود.

نحوه کشف خانواده حلق آویز شده نجف آبادی

روزی که این اجساد کشف شد، داماد سابق خانواده به پلیس مراجعه کرده و می‌گوید من از همسرم جدا شده‌ام و دخترم در خانه مادربزرگش زندگی می‌کنند. سه شنبه تا امروز برای بردن دخترم به آنها زنگ می‌زنم ولی گوشی همه آنها خاموش است و هیچ پاسخی دریافت نمی‌کنم.

پلیس مجبور به عبور از روی دیوار خانه می‌شود و با درهای قفل در همه اتاق‌ها مواجه می‌شود. پس از باز کردن در و شکستن شیشه پنجره زیرزمین، بوی تعفن اجساد به مشام می‌رسد و با شکستن در زیرزمین، نیروی انتظامی با اجساد حلق آویز اعضای خانواده مواجه می‌شوند. بلافاصله با حضور یگان‌های تخصصی از دایره ویژه قتل و مقام قضایی، کار تحقیق درباره این اتفاق تلخ آغاز می‌شود.

برخی از شاهدان گفته‌اند اجساد به اندازه‌ای بر دار مانده بودند که سر یکی از اجساد، جدا شده و جسد بر زمین افتاده بود. با احضار فامیل، کار شناسایی اجساد آغاز می‌شود و پس از اقدامات فنی و پلیسی، اجساد در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته و محل رویداد، با دستور مقام قضایی پلمب می‌شود.

گفته شده است یکی از پسرهای عضو خانواده، اختلال روانی داشته و تحت درمان بوده است. آنها سوابقی از برخورد وی با خانواده همسایه ها را به یاد می‌آورند و البته پلیس درباره مظنونان احتمالی این اتفاق، چیزی اعلام نکرده است.

حادثه به روایت مقام قضایی

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در این‌باره گفت: با اعلام خبر این حادثه بلافاصله مأموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان، نیروهای پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط در محل وقوع حادثه حضور پیدا کردند و مشاهده شد پیکرهای ۵نفر از اعضای این خانواده که همگی حلق‌آویز شده بودند، به‌دلیل گذشت زمان دچار فساد نعشی شده است. بدون فوت وقت بررسی‌ها آغاز شد و یک تیم مجرب از پلیس و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

با توجه به شواهد و قراین و بررسی اولیه در صحنه، مسئله وقوع قتل تاکنون مطرح نیست و خبر دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد. با این حال در جریان تحقیقات از افراد مرتبط و مطلع که از قبل با این خانواده در ارتباط بودند، ممکن است افرادی احضار شده و اطلاعات لازم از آنها گرفته شود.

اولین تصویر از ۵ عضو به دار آویخته شده

آنها یک خانواده ۵نفره بودند که از خانواده های قدیمی نجف آباد به شمار می رفتند. پدر و سرپرست این خانواده در قید حیات نیست . مادر این خانواده زنی حدوداً ۶۰ ساله که همراه فرزندانش زندگی می‌کرد. دومین نفر دختری جوان و مجرد است و سومین نفر پسر جوان خانواده. چهارمین و پنجمین نفر نیز دختر بزرگ‌تر خانواده و دختر خردسال او بودند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.