• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

با انسانی که هرگز نمی میرد آشنا شوید

  • کد خبر : 42452
  • 12 جولای 2022 - 11:21

با انسانی که هرگز نمی میرد آشنا شوید او گراهام است. گراهام، انسانی است که برای زنده ماندن در تصادفات اتومبیل طراحی شده است او ممکن است چندان به چشم نیاید، اما او تنها کسی روی زمین است که می تواند از یک تصادف اتومبیل با سرعت بالا جان سالم به در ببرد. این انسان فرضی در ملبورن استرالیا برای جلب توجه به ایمنی جاده طراحی شده است.

با انسانی که هرگز نمی میرد آشنا شوید

گراهام یک همکاری بین TAC، جراح تروما، و مجسمه‌ساز ساکن ملبورن، پاتریشیا پیچینی است. او به عنوان یک ابزار آموزشی طراحی شده است و وب سایت خود را دارد. نه تنها می‌توانید از ابزارهای بسیار زیبا برای بررسی بدن گراهام در داخل و خارج استفاده کنید، بلکه حقایق زیادی در مورد ویژگی‌های ایمنی خودروهای مدرن و واکنش بدن در هنگام تصادفات نیز وجود دارد.

به عنوان مثال، آیا می دانستید که قفسه سینه ما، که برای محافظت از اندام های ما وجود دارد، یک جذب کننده انرژی عالی است؟ یا اینکه کمربند ایمنی سه نقطه ای که همه ما به خوبی می شناسیم برای بهره برداری از این ویژگی طراحی شده است؟ این سایت می‌گوید: «مرکز قفسه سینه‌تان را بار می‌کند و نیرو را روی قفسه سینه پخش می‌کند تا زمانی که نیرو خیلی زیاد شود، دنده‌ها بشکنند». به همین دلیل است که گراهام دارای دنده های فوق العاده ضخیم است و بین آن دنده ها کیسه های کیسه هوا برای جذب بیشتر ضربه وجود دارد.

زانوهای گراهام طوری طراحی شده اند که در همه جهات خم شوند. هنگامی که یک عابر پیاده با یک ماشین برخورد می کند، معمولاً ابتدا زانوهای او ضربه می بیند، زیرا مفصل فقط می تواند یک طرف خم شود. زانوهای گراهام در هنگام ضربه می توانند بچرخند و او تاندون های اضافی برای انعطاف پذیری بیشتر دارد.

با انسانی که هرگز نمی میرد آشنا شوید

جمجمه گراهام بیشتر شبیه کلاه ایمنی است

و همانطور که می دانید سر بسیار مهم است. جمجمه گراهام بیشتر شبیه کلاه ایمنی است، با یک لایه داخلی و خارجی که توسط محفظه هایی که برای فرو ریختن طراحی شده اند از هم جدا شده اند. و از مغز محافظت می شود. صورت نیز با بینی، گوش‌ها و چشم‌های فرورفته و بافت‌های چربی اضافی، بهتر محافظت می‌شود.

به عنوان یک ابزار آموزشی، گراهام ترکیبی از ترسناک و جذاب است که تقریباً راهی عالی برای علاقه مند کردن مردم است. و اگر دوست دارید بترسید، ارزش این را دارد که به کل سایت نگاهی بیندازید، زیرا می‌توانید روی عکس‌ها حرکت کنید و زیر پوست گراهام، اسکلت و اندام‌های داخلی او را با جزئیات باورنکردنی ببینید.

 

معصومه لطفی ( پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42452

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.