• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

زمان رفع فلیترینگ/ حاکمیت به دنبال آرام کردن فضاست

  • کد خبر : 43601
  • 14 اکتبر 2022 - 1:10
زمان رفع فلیترینگ/ حاکمیت به دنبال آرام کردن فضاست

سید کاظم دلخوش نماینده مجلس یازدهم درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی  گفت : همه شبکه‌های خارجی بمب باران‌های تبلیغاتی می‌کنند و اتهاماتی را به نظام می‌زنند. به همین دلیل حاکمیت به دنبال آرام کردن فضاست تا انشاالله دوباره شبکه‌های اجتماعی را راه بیاندازد.

زمان رفع فلیترینگ

سید کاظم دلخوش در درباره اینکه قرار است چه تصمیمی برای رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی گرفته شود، گفت: «در جلساتی که ما داشتیم، ضمن نگرانی درباره وضعیت اقتصادی افراد و آن‌هایی که از این بستر امرار معاش می‌کنند، ولی از آن طرف هم بحث امنیت ملی مطرح است و اهمیت دارد. شما می‌بینید که همه شبکه‌های خارجی بمب باران‌های تبلیغاتی می‌کنند و اتهاماتی را به نظام می‌زنند. به همین دلیل حاکمیت به دنبال آرام کردن فضاست تا انشاالله دوباره شبکه‌های اجتماعی را راه بیاندازد.»

ما برای وضعیت کسانی که در فضای مجازی کسب و کار داشتند، تذکر داده‌ایم و پیگیر هم هستیم که از طرف دولت وضعیت آنان روشن شود. ولی از سوی دیگر دولت و حاکمیت هم فعلا ناچار است. درست است که عده‌ای از فضای مجازی کسب درآمد دارند ولی از سوی دیگر استفاده‌های غیر معقول و حتی سو استفاده‌هایی هم از این فضا می‌شود.

تا زمان مساعد شدن فضا، تحمل کرد

وی در ادامه افزود: «به هر حال این شرایط پیش آمده و باید تا زمان مساعد شدن فضا، تحمل کرد. ما خودمان هم نگرانی‌هایی داریم و منتظریم تا هر چه سریع‌تر این اقدامات انجام شود تا بتوان از فضای مجازی استفاده کرد.»

این نماینده مجلس دراره  احتمال جایگزینی پیام‌رسان‌های داخلی، بیان کرد: «بعید می‌دانم. فعلا به دنبال این هستند که فضا آرام شود تا دیگران سواستفاده نکنند.»

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.