• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

بازتاب پیروزی تیم ملی ایران برابر ولز / ایران ولز را ادب کرد

  • کد خبر : 44251
  • 26 نوامبر 2022 - 11:27

تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه در مقابل ولز بازی کرد و به پیروزی ۲ بر صفر دست پیدا کرد. و با این برد می توانیم به صعود از گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امیدوار باشیم. بعد از این پیروزی رسانه‌های ورزشی و غیر ورزشی جهان در ابن مورد مطالبی نوشتند.

این مطلب برایتان مفید است. شگفتی سازی آسیایی‌ها در جام جهانی قطر

بازتاب پیروزی تیم ملی ایران برابر ولز

بعد از این پیروزی رسانه‌های ورزشی و غیر ورزشی جهان در ابن مورد مطالبی نوشتند.روزنامه سان لندن پس از پیروزی ایران برابر ولز نوشت: «فوتبال ایران بهتر از ولز نیست اما در این بازی ولز اسیر بازی فوق احساسی ایران شد. آنها چنان انگیزه داشتند که شاید چند برابر توان خود دویدند و برای پیروزی با همه توان خود بازی کردند. ولز شاید در شرایط معمولی به راحتی با چند گل ایران را شکست می‌داد اما در این بازی اسیر شرایط خاص بازیکنان ایران شد. این بازیکنان می‌خواستند به مردم خود ثابت کنند که شکست مقابل انگلیس یک اتفاق بوده و آنها مستحق آن شکست نبودند. ایران عالی بازی کرد و نشان داد که مقابل آمریکا هم می‌تواند بسیار زهردار و خطرناک باشد.»

ایران ولز را ادب کرد

گاردین انگلیس با تیتر ایران دروازبان ولز را ادب کرد از بازی خوب ایران نوشت :

«تیم ملی فوتبال ایران این بار تصمیم گرفته بود پیروز شود و پیروز شد. این تیم در بازی مقابل انگلیس تحت فشار بود و عده‌ای هواداران که شاید ایرانی بودند آنها را هو کردند. این بار اما آنها در کنار هواداران خود بودند، انرژی زیادی داشتند و روی فوتبال تمرکز کردند. ایران به پیروزی رسید و ولز تنبیه شد.»

بازتاب پیروزی تیم ملی ایران برابر ولز / ایران ولز را ادب کرد

تیم ملی فوتبال ایران هوشمندانه بازی کرد

روزنامه دیلی میل نوشت: «اگر چه ۶۳ درصد بازی در اختیار ولز بود، این تیم ملی فوتبال ایران بود که هوشمندانه بازی کرد و به دو گل به موقع دست پیدا کرد. ایران عالی بود. بازیکنانش هرگز اینگونه هماهنگ و عالی بازی نکرده بودند و شاید همه کارشناسان فوتبال با دیدن این بازی از ایران شوکه شدند. غافلگیری کمترین خروجی این بازی برای مفسران فوتبال بود. این تیم می‌تواند از گروهش صعود کند. این شدنی است و ایران مستحق حضور در مرحله حذفی است. تیم‎‌های آسیایی مثل ژاپن، عربستان و ایران بسیار خوب ظاهر شده‌اند. فیفا باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.»

برگرفته از مشرق

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.