• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
15

افشاگری‌ یک فرمانده سپاه: نقشه درگیری در ۲۳ استان همزمان با سخنرانی رئیسی در سازمان ملل | گفته بودند انقلاب از ۴۰ سالگی عبور کند دیگر نابود نمی‌شود

  • کد خبر : 44410
  • 03 دسامبر 2022 - 1:13
نقشه درگیری در ۲۳ استان همزمان با سخنرانی رئیسی در سازمان ملل

سردار حسن‌زاده : دشمن می‌خواهد نقاط قوت ما را با اجرای عملیات روانی در ذهن مردم به نقاط ضعف خود تبدیل کند. ما دقیقا همزمان با سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل در خیابان‌های تهران و ۲۲ استان کشور درگیر شدیم. رمز عملیات و زمان آن اینگونه بود که چند ساعت بعد در تمام دنیا می‌پیچد که چند هزار نفر در ایران تلفات گرفتیم.

هشتمین کنگره سرداران و یک هزار شهید حوزه‌های ۳۲۳ و ۳۲۴ بسیج مالک اشتر منطقه ۱۵ تهران با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، سردار علی‌حسین پازدار معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین، سردار حسین حسن‌زاده معاون فناوری اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان و مسئولان برگزار شد.در این مراسم سردار حسن‌زاده با گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی علی الخصوص مدافعان امنیت و شهدای حوادث اخیر، گفت: از سال‌های گذشته پیش‌بینی می‌شد که با قدرتمندترشدن انقلاب اسلامی و ایران عزیزمان، ایران قوی، ما به یک نقطه اوج درگیری با نظام سلطه، آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی برسیم. وضعیتی که امروز در آن قرار داریم همان نقطه اوج درگیری است.مقام معظم رهبری اخیرا در دانشگاه افسری فراجا فرمودند که این غائله، فتنه و جریان‌سازی‌ها از ناحیه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی است. از آن روز تا به امروز رژیم صهیونیستی نه در خاک خود و نه در دریا آرامش ندارد، اگر به اخبار دقت کنید در اکثر روزها بین ۵ تا ۱۰ عملیات علیه رژیم صهیونیستی در خاک خود و بیرون از خاک خود، انجام می‌شود.

قدرت انقلاب اسلامی و ایران اسلامی رو به افزایش است

سردار حسن‌زاده در ادامه افزود: امروز قدرت آمریکایی‌ها رو به افول بوده و قدرت انقلاب اسلامی و ایران اسلامی رو به افزایش است، آمریکایی‌ها در تلاش هستند به همه جوانان ما و دنیا القاء کنند که اتفاقات اخیر حاصل قدرت و توانمندی آن‌ها است.

آمریکایی‌ها قبل از فتنه جهانی اخیر اعلام کردند که هیچ راهی غیر از جنگ و عملیات روانی علیه مردم و جوانان ایران اسلامی برایشان باقی نمانده است، آن‌ها می‌خواهند از این طریق ادراک مورد نظر خود را بسازند و براساس آن جامعه ایران را به بی‌ثباتی برسانیم تا به زعم خود یک پروژه براندازی را دنبال کنند.

آمریکایی‌ها اعلام کردند که در مقابل ایران و انقلاب اسلامی کاری از آن‌ها ساخته نیست، در اسنادی که چند سال پیش خودِ آمریکایی‌ها صادر و به رئیس‌جمهور خودشان دادند، گفته شده اگر انقلاب اسلامی از مرز ۴۰ سالگی عبور کند شما دیگر قادر به نابودی آن نخواهید بود.

گفته بودند انقلاب از ۴۰ سالگی عبور کند دیگر نابود نمی‌شود

سردار حسن‌زاده با اشاره به تلاش‌های دشمنان مبنی بر عدم رسیدن انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی، افزود: آمریکایی‌ها به شدت تلاش کردند که انقلاب اسلامی ما ۴۰ ساله نشود و این موضوع را به طور رسمی در بسیاری از تریبون‌های خود اعلام کردند، اما به فضل الهی و برکت خون شهدا انقلاب اسلامی ۴۰ ساله شد و آن‌ها که گفته بودند ما نمی‌گذاریم مردم ایران جشن چهل سالگی خود را ببینند، جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

طبق اسناد آمریکایی‌ها، آن‌ها معتقدند که دیگر قدرت جهانی نیستند و قدرتشان رو به افول است، در حالیکه قدرت انقلاب اسلامی و ایران اسلامی رو به تزاید است. این در راستای سخنان مقام معظم رهبری است که سه اتفاق بزرگ در آینده رخ می‌دهد که یکی از آن‌ها انتقال قدرت از غرب به آسیا است و رخ خواهد داد.

گفته بودند انقلاب از ۴۰ سالگی عبور کند دیگر نابود نمی‌شود

سردار حسن‌زاده با اشاره به تلاش‌های دشمنان مبنی بر عدم رسیدن انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی، افزود: آمریکایی‌ها به شدت تلاش کردند که انقلاب اسلامی ما ۴۰ ساله نشود و این موضوع را به طور رسمی در بسیاری از تریبون‌های خود اعلام کردند، اما به فضل الهی و برکت خون شهدا انقلاب اسلامی ۴۰ ساله شد و آن‌ها که گفته بودند ما نمی‌گذاریم مردم ایران جشن چهل سالگی خود را ببینند، جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

طبق اسناد آمریکایی‌ها، آن‌ها معتقدند که دیگر قدرت جهانی نیستند و قدرتشان رو به افول است، در حالیکه قدرت انقلاب اسلامی و ایران اسلامی رو به تزاید است. این در راستای سخنان مقام معظم رهبری است که سه اتفاق بزرگ در آینده رخ می‌دهد که یکی از آن‌ها انتقال قدرت از غرب به آسیا است و رخ خواهد داد.

آمریکایی‌ها در ۳۰ سال اخیر هیچ اقدامی را نتوانسته‌اند طراحی اجرا و مدیریت کنند

او همچنین به شکست‌های اخیر آمریکا در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها در ۳۰ سال اخیر هیچ اقدامی را نتوانسته‌اند طراحی اجرا و مدیریت کنند، به‌گونه‌ای که منافع خود را تضمین کنند.

آمریکایی‌ها ۵۵ هزار میلیارد دلار برای ایجاد رسانه در کشورهای عربی و اطراف ما هزینه کردند که عملیات و فتنه عظیم اخیر را هدایت کنند، رهبر انقلاب فرمودند هنرشان این است که با رسانه‌هایی که مبالغ بسیاری برای آن‌ها هزینه کردند به جوانان یاد بدهند در شیشه‌ای بنزین بریزند و با گذاشتن تکه‌ای پنبه بر سر آن ایجاد آتش‌سوزی کنند، این قدرت نیست بلکه نشانه قدرت رو به افول است و طبق فرموده رهبر انقلاب این قدرت در حال انحطاط است.

قدرت حاج قاسم سلیمانی و ایران اسلامی که فلسطینی‌هایی که با سنگ از خود دفاع می‌کردند آموزش داد که موشک بسازند، انبار و نگهداری کنند و در زیر سیستم فنی سنگین رژیم صهیونیستی که همه جا را رصد می‌کند این موشک‌ها را شلیک کرده و بر روی سر رژیم صهیونسیتی بریزند.

ما امروز در یک نقطه درگیری نهایی با رژیم صهیونیستی هستیم

وی در ادامه با بیان اینکه ما امروز در یک نقطه درگیری نهایی با رژیم صهیونیستی هستیم، تأکید کرد: برخی می‌گویند چون ما مواضع انقلابی داریم و انقلابی عمل می‌کنیم آن‌ها با مشکل دارند، اما رهبر انقلاب فرمودند که اینگونه نیست، دشمنی با ایران اسلامی برای این است که ایران به ایران قوی تبدیل نشود، اصلا به تاریخ انقلاب اسلامی بازنمی‌گردد و به سال‌های قبل و موقعیت کشورمان باز می‌گردد.

رهبر انقلاب اشاره کردند که کشورمان در چهارراه جهان قرار دارد و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مورد تهاجم و تهدید بوده است. خرمشهر که در دفاع مقدس از ما گرفتند و حدود یک سال بعد از دشمن باز پس گرفتیم طبق تاریخ دو یا سه بار دیگر نیز تصرف شده است. بوشهر ما را پرتغالی‌ها تصرف کردند و انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها نیز به نحو دیگری این کار را انجام دادند.

افزایش روزافزون دشمنی آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی

او در بخش دیگری از سخنانش افزایش روزافزون دشمنی آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی را نقطه قوت و افتخار آن دانست و تأکید کرد: دشمن می‌خواهد نقاط قوت ما را با اجرای عملیات روانی در ذهن مردم به نقاط ضعف خود تبدیل کند.  آمریکایی‌ها بر مبنای نظریه «آیزنهاور» چندین سال است که بودجه‌های بسیاری علیه ایران هزینه کردند تا قوی نشویم که برخی اوقات این بودجه‌ها از بودجه سالانه کشورمان نیز بیشتر است.

امروز ایران قوی است و تعاملاتش با سایر کشورها  توسعه پیدا می‌کند. امروز کشور شما قدرت منطقه‌ای است و نفوذ قدرت کشور شما در جهان تأثیرگذار است. این همان نقطه‌ای است که آیزنهاور گفت از آن بترسید و گفت اگر این اتفاق رخ بدهد دیگر جای امنی برای غرب روی کره زمین وجود نخواهد داشت. آمریکایی‌ها امروز جای امنی ندارند و از روی ضعف خود عکس‌العمل نشان می‌دهند و شما ملت ایران از روی قدرت ایستاده‌اید. به همین دلیل، آمریکایی‌ها با بغض و کینه با شما مقابله می‌کنند.

دشمنان تصور می‌کردند با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی می‌توانند مردم را کف خیابان‌ها بیاورند

وی در ادامه گفت:  دشمنان تصور می‌کردند با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه می‌توانند مردم را با طراحی‌های خود به کف خیابان‌ها بیاورند، تصاویر و برآورد دشمنان این بود اگر ما ناآرامی‌ها را رقم بزنیم، آنگاه همه ملت ایران به این ناآرامی‌ها می‌پیوندند، اما، همه ملت ایران یعنی همه آن‌ها که مشکل داشتند یا نداشتند با دشمن همراهی نکردند.

باید قدر ملت خود را بدانیم، چرا که ملت ما در این حادثه و فتنه عظیم به بزرگترین پیروزی دست پیدا کرد، ملت ما در جهاد کبیر که به تعبیر رهبر انقلاب عدم همراهی با دشمنان است، سربلند بیرون آمد، ما به این موضوع اشاره نداریم ولی آن‌ها به خوبی این موضوع را درک می‌کنند و در دو ماه اخیر به شدت از آن عصبانی هستند.همه اقشار ملت ما در جهاد کبیر به درستی عمل کردند و دشمنان از آن مطلع هستند، این موضوع به قدری مهم است که دشمنان از آن به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت ایران اسلامی یاد می‌کنند.

دشمنان فکر می‌کردند که نظام قادر به کنترل و مدیریت شرایط نیست

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به جلسات دشمنان برای ایجاد ناامنی و گسترش آن در مدت اخیر در ایران اسلامی، گفت: دشمنان فکر می‌کردند که نظام قادر به کنترل و مدیریت شرایط نیست و در یکی از جلسات خود که در یکی از کشورهای عربی که دوم مهرماه به عنوان اتاق جنگ برگزار شد، با یکدیگر اختلاف‌نظر برمی‌خورند. یکی از طرف‌های حاضر در این جلسه به طرف دیگری می‌گوید مگر شما نگفتید این‌ها قادر به مدیریت اوضاع نخواهند بود، اما ایران با حرفه‌ای‌گری به خوبی توانست این موضوع را مدیریت کند. دشمنان می‌خواستند تلفات بسیاری از ما بگیرند اما نتوانستند. دشمنان تنظیم کرده بودند وقتی رئیس‌جمهور ما در مجمع عمومی سازمان ملل حاضر شد و تصویر حاج قاسم را به عنوان ابرمرد مبارزه‌ و مقابله با تروریسم نشان می‌دهد و حقوق بشر آمریکایی را به طور کامل زیر سؤال می‌برد، این عملیات را آغاز کردند.

نقشه درگیری در ۲۳ استان همزمان با سخنرانی رئیسی در سازمان ملل

وی همچنین بیان کرد: ما دقیقا همزمان با سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل در خیابان‌های تهران و ۲۲ استان کشور درگیر شدیم. رمز عملیات و زمان آن اینگونه بود که چند ساعت بعد در تمام دنیا می‌پیچد که چند هزار نفر در ایران تلفات گرفتیم. اما به فضل الهی و برکت وجود بسیجیان وقتی فرمانده سپاه دستور داد هیچ فردی از سلاح استفاده نکند، مجروح و شهید دادیم اما اجازه ندادیم اراده دشمن جاری شود که به نوعی جهاد کبیر بود.

امروز دشمن از اینکه نتوانسته است نظام را بی ‌ثبات کند و از ما کشته بگیرد در تمام راهبردهای خود در این موضوع نیز با شکست مواجه شد و ملت ایران در این فتنه بزرگی جهانی علیه انقلاب اسلامی پیروز شد.

ما در دوران تثبیت پیروزی خود هستیم، اینکه تبعاتی پس از پیروزی ما به وجود می‌آید به این دلیل است که هر پیروزی یک دوران تثبیت دارد و پیروزی بزرگ ملت ایران نیز نیاز به یک دوران تثبیت دارد.

سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدا و بسیجیان نمونه تجلیل کرد.

برگرفته از فارس

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.