• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

خبرنگار ورزشی معروف آمریکایی به طور ناگهانی در جام جهانی قطر درگذشت

  • کد خبر : 44567
  • 11 دسامبر 2022 - 23:46
خبرنگار ورزشی معروف آمریکایی به طور ناگهانی در جام جهانی قطر درگذشت

گرانت وال، خبرنگار ورزشی معروف آمریکایی به طور ناگهانی در جام جهانی قطر درگذشت این روزنامه‌نگار مشهور فوتبال آمریکایی، هنگام پوشش خبری بازی روز جمعه هلند و آرژانتین در جام جهانی به طور ناگهانی در قطر درگذشت.

خبرنگار ورزشی معروف آمریکایی به طور ناگهانی در جام جهانی قطر درگذشت

اگر از طرفداران فوتبال هستید، گرانت وال را می شناسید. او روز چهارشنبه تولد ۴۸ سالگی خود را جشن گرفته بود.اما روز جمعه درگذشت. این روزنامه‌نگار ورزشی آمریکایی در ۹ دسامبر هنگام پوشش خبری جام جهانی در قطر درگذشت. او ۴۹ سال داشت. “تنها چند روز پیش، گرانت به دلیل مشارکت در گزارش دهی متوالی جام جهانی فوتبال توسط فیفا و AIPS مورد تقدیر قرار گرفته بود.

وال، در میشن، کانزاس بزرگ شد، شاید شناخته شده ترین نویسنده فوتبال در ایالات متحده بود. وال همچنین در تلویزیون حضور داشت و برای Fox Sports و CBS Sports کار می‌کرد. او همچنین نویسنده کتاب پرفروش در سال ۲۰۰۹ “آزمایش بکهام” بود که تاثیر انتقال دیوید بکهام به MLS’ LA Galaxy را شرح داد.

گرانت وال چگونه درگذشت ؟

رسانه‌های آمریکایی که نزدیک او نشسته بودند، گفتند که وال در زمان اضافه بازی بین آرژانتین و هلند در بخشی از ورزشگاه نمادین لوسیل که برای خبرنگاران اختصاص داده شده بود، روی صندلی خود افتاد و خبرنگاران مجاور او درخواست کمک کردند. خبرنگاران گفتند که کارکنان خدمات اورژانس خیلی سریع پاسخ دادند و بعداً به خبرنگاران گفته شد که وال درگذشته است.

کمیته سازماندهی جام جهانی در بیانیه ای که دلیل مرگ را ذکر نکرد و گفت: “او بلافاصله تحت درمان فوری پزشکی در محل قرار گرفت، که با انتقال او توسط آمبولانس به بیمارستان عمومی حمد ادامه یافت.” ما با سفارت ایالات متحده و مقامات محلی مربوطه در تماس هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که روند بازگرداندن جسد مطابق با خواست خانواده است.

چرا گرانت وال در قطر بازداشت شد؟

وال گفت که به دلیل پوشیدن پیراهن رنگین کمانی در ۲۱ نوامبر، نزدیک به نیم ساعت در قطر بازداشت شد. قوانین قطر در رفتار با افراد دگرباش جنسی نقطه عطف در آستانه اولین جام جهانی در خاورمیانه بود. قطر گفته است که همه از جمله طرفداران LGBTQ استقبال می کنند، اما بازدیدکنندگان باید به فرهنگ کشور احترام بگذارند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.