• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
15

فرانسه با شکست مراکش به فینال راه یافت

  • کد خبر : 44667
  • 15 دسامبر 2022 - 1:06
فرانسه با شکست مراکش به فینال راه یافت

فرانسه با شکست مراکش به فینال راه یافت. پس از اینکه آرژانتین روز سه شنبه از سد کرواسی گذشت، فرانسه در دومین مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف مراکش رفت.

 شیرهای اطلس به عنوان اولین کشور آفریقایی و عربی که به این نقطه رسیده اند تاریخ را ثبت کرده اند بی شک مراکشی ها شگفتی ساز قطر بوده اند اما در برابر مدافع عنوان قهرمانی که به دنبال سومین قهرمانی عنوان خود هستند، بسیار ضعیف هستند.

سرمربی مراکش روز سه شنبه گفت: هر چه جلوتر می رویم بازی ها سخت تر می شود. “ما با یک مربی سطح بالا و بهترین در جهان و در مقابل قهرمانان جهان قرار خواهیم گرفت. ما به انجام آنچه بهتر می دانیم ادامه خواهیم داد و هدفمان شگفتی سازی است. ما اینجا هستیم تا ذهنیت قاره خود را تغییر دهیم. می خواهم به فینال برسم.

فرانسه با شکست مراکش به فینال راه یافت

در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ فرانسه و مراکش در البیت الخور به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر فرانسوی ها به پایان رسید. در این مسابقه مراکش فرصت های خوب گلزنی زیادی داشت اما تجربه فرانسوی ها به کمک آن ها آمد تا پیروز میدان باشند و برای دومین دوره پیاپی به فینال برسند. گل های این مسابقه را تئو ارناندز دقیقه ۵ و موانی دقیقه ۷۹ به ثمر رساندند.

در دقیقه ۵، حرکت زیبای گریزمان با پاس به امباپه همراه شد و ضربه این بازیکن با برخورد به مدافع مراکش مقابل پای تئو ارناندز قرار گرفت و دفاع چپ فرانسه توانست دروازه بونو را خیلی زود باز کند. این نخستین گلی بود که مراکش در جام جهانی از بازیکنان حریف خورده بود.

در دقیقه ۸۱، حرکت زیبای امباپه، خط دفاع مراکش را به هم ریخت و ضربه او با برخورد به مدافعین مراکش مقابل پای کولو موآنی قرار گرفت و ضربه او گل دوم فرانسه را وارد دروازه مراکش کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.