• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

استایل نفس گیر خانواده علی دایی

  • کد خبر : 45877
  • 01 مارس 2023 - 10:02

علی دایی دو بار ازدواج کرده است که تا سالها کسی از این موضوع اطلاع نداشت و بعد مشخص شد که او از ازدواج اولش هم یک دختر به نام دنیز دارد . به تازگی دنیز دختر علی دایی ازدواج کرد و مراسم عروسی دختر علی دایی در انگلیس برگزار شد. علی دایی علاوه بر حوزه فعالیت در فوتبال تولیدی لباس هم دارد استایل خانواده علی دایی را در این مطلب مشاهده نمایید.

استایل خانواده علی دایی

دنیز دایی دختر اول علی در ایران بسیار محبوب است و با اینکه هنوز در سن نوجوانی خود به سر می برد اما چون دنیز دختر علی دایی از کودکی در لندن بزرگ شده با آداب و قوانین اروپایی هم زندگی می کند. او با مادرش مریم در انگلستان است و پدر خود را خیلی کم می بیند اما باز هم دنیز همانند پدرش محبوب است.

او در اینستاگرام خود در این دو سه ماه اخیر ۴۰ هزار دنبال کننده جذب کرده که دوست دار او هستند و از پست و استوری هایش استقبال می کنند.

دنیز دایی خیلی نوشتن به فارسی وارد نیست به همین دلیل هر چیزی که بخواهد در کپشن بنویسد به انگلیسی می نویسد که البته خیلی از کاربران متوجه آن نمی شوند! او از روزمرگی و گشت و گذار با دوستانش تصاویری انتشار می دهد، گاهی هم از رقص های حرفه ای که انجام داده ویدیو ثبت می کند. نوع پوشش و استایل این دختر زیبا خارجی طور است و اعتقادی به حجاب ندارد که آن هم بسته به سلیقه هر شخص است.

طبق اخبار منابع موثق، گویا علی دایی خواهان این بود که دنیز با او زندگی کند اما همسر سابق این مربی مشهور هم پیغام داده که وی برود از طریق شکایت، خواسته‌ی خود را مطرح کند؛ چرا که به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد دخترش نزد علی دایی زندگی کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.