• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
8

عجیب ترین گوشی های موبایل

  • کد خبر : 51842
  • 04 نوامبر 2023 - 15:47
عجیب ترین گوشی های موبایل

گوشی های عجیب و غریبی در طول سال ها توسط شرکت های مختلف تولید شده اند. از گوشی هایی با طراحی های عجیب و غریب تا گوشی هایی با قابلیت های خارق العاده، همه در این دسته قرار می گیرند

Bang & Olufsen Serene: این گوشی با طراحی زیبا و عجیب خود در سال ۲۰۰۵ توسط شرکت Bang & Olufsen تولید شد. این گوشی با صفحه نمایشی بزرگ و دوربینی با کیفیت بالا همراه بود. این گوشی در آن زمان با قیمت ۱۲۵۰ دلار به فروش می رسید.

Bang & Olufsen Serene

RIM BlackBerry Porsche Design P’۹۹۸۱: این گوشی در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت RIM تولید شد. این گوشی با طراحی لوکس و قیمت بالا، برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی با ظاهری شیک و خاص هستند، مناسب است.

RIM BlackBerry Porsche Design P’9981

Nokia 7600: این گوشی در سال ۲۰۰۳ توسط شرکت Nokia تولید شد. این گوشی با طراحی غیرمعمولی خود، شبیه به یک قطره اشک بود. این گوشی با صفحه نمایش بزرگی همراه بود که دکمه های کیبورد آن در لبه های اطراف صفحه نمایش قرار داشتند.

Nokia 7600

Samsung Matrix: این گوشی در سال ۲۰۰۳ توسط شرکت Samsung تولید شد. این گوشی با طراحی خاص و شبیه به گوشی استفاده شده در فیلم ماتریکس، طراحی شده بود. این گوشی با وزن سبک و ظاهری جذاب، برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی با ظاهری خاص هستند، مناسب است.

Samsung Matrix

Motorola V70: این گوشی در سال ۲۰۰۲ توسط شرکت Motorola تولید شد. این گوشی با طراحی چرخشی خود، شبیه به یک واکی تاکی بود. صفحه کلید این گوشی زیر پوششی قرار گرفته بود که ۱۸۰ درجه دور صفحه نمایش می چرخید.

Motorola V70

Nokia 7280: این گوشی در سال ۲۰۰۴ توسط شرکت Nokia تولید شد. این گوشی با طراحی خاص و شبیه به یک لوازم جانبی زیبایی، طراحی شده بود. این گوشی با صفحه نمایش بزرگی همراه بود که دکمه های کیبورد آن در لبه های اطراف صفحه نمایش قرار داشتند.

Nokia 7280

این مقاله مفید رو از دست ندهید : چگونه دستیار گوگل را فارسی کنیم

LG GD910: این گوشی در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت LG تولید شد. این گوشی با طراحی خاص و شبیه به یک ساعت هوشمند، طراحی شده بود. این گوشی با صفحه نمایش بزرگی همراه بود که از طریق آن می توانید تماس بگیرید و پیام های خود را بخوانید.

LG GD910

Vertu Signature Cobra: این گوشی در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت Vertu تولید شد. این گوشی با طراحی خاص و شبیه به یک مار، طراحی شده بود. این گوشی با قیمت ۳۶۰۰ دلار به فروش می رسید.

Vertu Signature Cobra

Motorola Aura: این گوشی در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت Motorola تولید شد. این گوشی با طراحی خاص و شبیه به یک ساعت لوکس، طراحی شده بود. این گوشی با صفحه نمایش بزرگی همراه بود که با یک چرخش، به دوربین ۲ مگاپیکسلی آن دسترسی داشتید.

Motorola Aura:
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=51842

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.