• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

تیم ملی فوتبال ایران ۲-۲ ازبکستان یک نیمه فوق‌العاده، یک نیمه فاجعه!

  • کد خبر : 52261
  • 22 نوامبر 2023 - 9:56
ایران- ازبکستان

تیم ملی ایران در یک رقابت جذاب و دیدنی که دو نیمه کاملا متفاوت داشت، در ورزشگاه ملی تاشکند مقابل شاگردان کاتانچ به تساوی ۲ بر ۲ در دومین بازی مقدماتی جام جهانی دست پیدا کرد.

تیم ملی با پیروزی ۴ گله در اولین دیدار مقدماتی جام جهانی به مصاف ازبکستان رسیده بود و با روحیه خوبی این مسابقه را آغاز کرد و در دقیقه ۱۴ روی یک کار تیمی دیدنی به گل اول مسابقه با ضربه رامین رضائیان دست پیدا کرد. نمایش خوب و روان شاگردان امیر قلعه‌نویی ادامه پیدا کرد و آنها در دقیقه ۳۸ موفق شدند اینبار روی توپ‌ربایی سامان قدوس و ضربه تمام کننده مهدی طارمی گل دوم هم به ثبت برسانند. پس از این گل اتفاق تلخ مصدمیت سامان قدوس در دقایق پایانی نیمه اول بود و شاید همین اتفاق سبب شد تا شکل بازی در نیمه دوم با تعویض یکی از ستاره‌های تیم ملی و حضور علی کریمی به جای او عوض شود.

ازبکستان البته با تغییر تاکتیکی هوشمندانه از سوی کاتانچ کار را شروع کرده بود و مدافعین کناری این تیم بیشتر در حملات دیده می‌شدند. ازبکستان خیلی برای گل اول مسابقه صبر نکرد و پس از چند دقیقه نمایش هجومی موفق شد با اشتباه بازیکنان ایران و شوت اورونف در دقیقه ۵۲ به گل اول دست پیدا کند. تعویض‌های متعددی تا پیش از گل بعدی این مسابقه انجام شد، اما این تعویض‌های تیم ازبکستان بودند که بهتر جواب دادند و سرگیف با اولین لمس توپ خود موفق شد روی یک ضدحمله که با ۳ پاس تماشایی همراه شده بود، گل تساوی را ثبت کند.

در دقایق پایانی مسابقه و پس از گل مساوی ازبکستان شاهد نمایش خوبی از سوی ملی پوشان ایران نبودیم تا آنها که نیمه اول را رویایی و فوق‌العاده با پیروزی ۲ گله پشت سر گذاشته بودند، در نیمه دوم ورق برای آنها برگردد و با تساوی ۲ بر ۲ زمین مسابقه را ترک کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=52261

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.