• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار / هواداران پرسپولیس بسیار معترض

  • کد خبر : 52556
  • 09 دسامبر 2023 - 13:41
هوادران پرسپولیس

در روزی که هواداران پرسپولیس با بی‌اعتنایی نسبت به خرید بلیت دیدار تیم‌شان، اعتراض به عملکرد چند وقت اخیر سرخپوشان را به نمایش گذاشتند، شاگردان یحیی گل‌محمدی به دنبال نتیجه پیش از دربی هفته آینده هستند.

در این دیدار هم بازوبند در اختیار علیرضا بیرانوند خواهد بود. ستاره روزهای افول پرسپولیس، اگر در شرایط آمادگی این روزهایش نبود، مشخص نبود چه اوضاع بدتری انتظار سرخ‌ها را می‌کشید. تنها بازیکنی که در روز پرتاب بطری و اعتراض تند هواداران، مورد تشویق یکپارچه آنها قرار گرفت. بیرانوند امیدوار است در روزی که قرار است بار دیگر با بازوبند کاپیتانی تیمش را همراهی کند، آنها به یک برد ارزشمند دست یابند.

خط دفاعی پرسپولیس نیز بدون تغییر نسبت به چند بازی اخیر روبروی حریف خواهد ایستاد. کنعانی‌زادگان و گولسیانی در قلب دفاع و علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت چپ و راست آن، به دنبال حفظ دروازه خود خواهند بود تا بتوانند کمکی در مسیر کسب نتیجه تیم داشته باشند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی، سروش رفیعی، محمد عمری، نبیل باهویی

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=52556

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.