• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

سلاجقه: تراز دریاچه ارومیه بالا آمده است

  • کد خبر : 54934
  • 11 ژوئن 2024 - 9:55

رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره وضعیت تراز دریاچه ارومیه با رد ادعای برخی افراد در فضای مجازی با تاکید بر اینکه دولت، دولت صادق الوعد است، گفت: خادم بزرگ ملت ایران، شهید رئیسی به ما یاد داد و در مکتب ایشان یاد گرفتیم که صادقانه با مردم حرف بزنیم، ما هیچگاه به مردم کشورمان دروغ نگفته ایم.

تراز دریاچه ارومیه

اینو بخون شاید برای شما هم جالب باشد : احتمالا دریاچه‌های کشف‌شده مریخ فقط رس یخ‌زده باشند!

تراز دریاچه ارومیه

وی تاکید کرد : زمانی که دریاچه شرایط بارندگی سابق را نداشت بحث احیا پیش آمد، ولی اینکه دریاچه ارومیه را از دید مدیریتی قیاس کنیم، در دوره‌ای فقط دعا می شد باد و باران بیاید و به وظایف مدیریتی عمل نمی‌شد اما در رابطه با دریاچه ارومیه این دولت پای کار آمد و به وظایف خودش عمل کرد. هم توکل به خدا کرد و هم از ظرفیتی دانشی و مدیریتی استفاده کرد.

سلاجقه با بیان اینکه جدول حق آبه ها را تهیه کرده بودیم اما دولت ها تا پیش از دولت سیزدهم آن را اجرا نمی کردند اضافه کرد که در بحث دریاچه ارومیه آیت الله رئیسی میدانی ورود کردند، وزارت نیرو پای کار آمد و … در نهایت هم بخاطر کار اجرایی و خوشبختانه به دلیل بارش رحمت الهی، تراز دریاچه ارومیه نسبت به سال پیش در شرایط بسیار بهتری است.

به گفته وی، تبخیر جزء ذات محیط زیستی است، حتی در اقیانوس ها هم زمانی که تبخیر رخ می دهد تراز آب کم می شود، در دریاچه ارومیه نیز به همین صورت است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=54934

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.