• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

سحر «دختر آبی» درگذشت

  • کد خبر : 5679
  • 11 سپتامبر 2019 - 1:53

دختر آبی که هفته گذشته جلوی دادسرا خودسوزی کرده بود، درگذشت.

این دختر جوان هفته گذشته بعد از اینکه برای گرفتن تلفن همراهش به دادسرا مراجعه کرد، متوجه شد که باید برای تحمل ۶ ماه حبس به زندان برگردد. او بعد از شنیدن این خبر برآشفت و از دادسرا خارج شد و به گفته شاهدان درحالیکه فریاد می‌کشید و از موضوعی اعتراض داشت، اقدام به خودسوزی کرد و با ۹۰ درصد سوختگی از نوع درجه ۳ به بیمارستان منتقل شد.

و  صبح روز سه شنبه خبرآنلاین نوشت: دختری آبی صبح امروز درگذشت.

دختر آبی

پدر مرحوم سحر خدایاری: حکمی مبنی بر حبس دخترم صادر نشد

پدر سحر خدایاری گفت: سحر یک مشکل عصبی داشت تحت تاثیر برخی دوستانش اقدام به خودسوزی کرد و ما افرادی که دارند از این ماجرا سوء استفاده می‌کنند و آرامش جامعه را به هم می‌ریزند را حلال نمی‌کنیم.

حیدر علی خدایاری پدر مرحوم سحر خدایاری ملقب به دختر آبی در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات ماجرایی که برای دخترش رخ داده بود، اظهار کرد: دختر من از نظر عصبی مشکل داشت و در آن روز هم اعصابش به هم می‌ریزد و فحاشی می‌کند و با مامور نیروی انتظامی درگیر می شود.

خدایاری تصریح کرد: در این چند روزی که سحر در بیمارستان بستری بود هیچ سلبریتی یا فوتبالیست یا مسئولی به ملاقات سحر نیامدند و من کسی را ندیدم.

خدایاری خاطرنشان کرد: هیچ حکمی مبنی بر زندانی شدن سحر صادر نشده و ما به عنوان خانواده سحر اعلام می کنیم که اصلا قرار نبوده سحر زندانی شود.

خدایاری گفت: پیکر دختر من را بعد از فوت تحویل دادند و مشکلی برای دریافت پیکرش نداشتیم و گفتند هرجایی دلتان می خواهد سحر را دفن کنید و اصلا برای خاکسپاری و مراسم هم مشکلی نداشتیم.

وی در پایان گفت: از افرادی که از خون دختر من سواستفاده میکنند راضی نیستم و حلالشان نمی کنم، این افراد اشتباه می‌کنند که به بهانه اتفاقی که برای سحر رخ داده دارند علیه کشور صحبت می کنند.

پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی درگذشت دختر آبی

باشگاه استقلال در پی درگذشت یکی از هوادارانش پیام تسلیتی صادر کرد.

خانواده محترم خدایاری
درگذشت تلخ و غم‌انگیز فرزند دلبندتان، خانم «سحر خدایاری» موجب اندوه و تاسف فراوان مجموعه باشگاه استقلال و به خصوص هواداران این تیم گردید. این ضایعه را به شما و همه بستگان داغدار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی برای ایشان و صبر و اجر و سلامتی برای شما، بازماندگان و طرفداران فوتبال مسألت می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.