• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
8

سخنگوی دولت استعفای رئیس جمهور را تکذیب کرد

  • کد خبر : 10344
  • 16 دسامبر 2019 - 13:32

علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری ۲۵آذر خود ضمن تکذیب استعفای رئیس جمهور گفت :به هیچ عنوان بحث استعفای رئیس جمهور مطرح نیست.

سخنگوی دولت درنشست خبری 25 آذر

ربیعی سپس به برخی اقدامات وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و در پاسخ به سوال خبرنگاری که به طرح برخی اصلاح‌طلبان برای استعفای رئیس جمهور به پیشنهاد جهانگیری  اشاره کرد، گفت:به هیچ عنوان بحث استعفای رئیس جمهور مطرح نیست. من صمیمیتی هم با آقای جهانگیری دارم و زیاد گفت‌وگو می‌کنیم، نه همچین ایده ای دارند و نه این موضوع صحت دارد.

 اظهارات سخنگوی دولت در نشست خبری ۲۵آذر

سخنگوی دولت با اشاره به فشار تحریم ها بر مردم افزود: که تحریم سلامت و آرامش و امنیت همه ایرانیان را تحت تاثیر قرار داده است. وی افزود: آمریکا با فریب افکار عمومی خود می‌گوید دنبال جنگ نیست. افکار عمومی باید بداند تحریم سلامت ، آرامش و امنیت همه ایرانیان را تحت تاثیر قرار داده است. مسئولان آمریکا اعتراف کردند که تحریم را هم‌طراز جنگ قرار داده اند. علی ربیعی در ادامه عنوان کرد: آمریکا با جایگزین کردن تحریم به جای جنگ مردم را هدف قرار داده است، تحریم جایگزین مدرن برای نسل کشی  و جنگ بی صدا است.

وی همچنین تصریح کرد: ما معتقد هستیم به تعبیر امام خمینی (ره) مجلس در راس امور است. از این رو ما سوال از وزرا را حق قانونی مجلس می‌دانیم. لازم است که ما چند نکته را در این ارتباط مطرح کنیم. در این موضوع استیضاح دقت شود که منافع ملی حفظ شود. الان بحث استیضاح چند وزیر کلیدی مطرح است.

وی در ادامه با اشاره به جلسه شورای عالی فضای مجازی گفت: در این جلسه در رابطه با اینترنت و نگرانی های مربوط به آن صحبت شده است. همگان با اجماع کامل بر تداوم دسترسی مردم به اینترنت آزاد تاکید کردند. به هیچ وجه نه تنها موضوع قطع اینترنت مطرح نیست، بلکه گسترش ارتباط اینترنت ایرانیان هم مورد تاکید قرار گرفته است. به اعتقاد من این جلسه هم به ابهامات پاسخ داده و هم شرایط سیاستگذاری آتی را مشخص کرده است. دولت یازدهم به گسترش اینترنت تلاش کرده است، این دولت سبب گسترش بازار دیجیتال شده است . ربیعی گفت: آنچه که مطرح است تکمیل زیر ساخت های شبکه ملی است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=10344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.