• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

رهبر انقلاب: حضور فساد برانگیز آمریکا در منطقه باید تمام شود

  • کد خبر : 11861
  • 08 ژانویه 2020 - 11:36

دیدار مردم قم با رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه سالگرد قیام ۱۹ دی. هزاران نفر از مردم قم، به مناسبت سالگرد قیام ۱۹ دی با رهبری دیدار کردند. در این نشست، مقام معظم رهبری ضمن اشاره به حادثه ترور سردار شهید سلیمانی و همراهانش، پیرامون حماسه ۱۹ دی ۵۶ و ابعاد تاریخی و حماسی آن نکاتی را بیان کردند.

دیدار مردم قم با رهبر انقلاب

بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم در حال حاضر از چندین شبکه صداوسیما از جمله شبکه خبر و شبکه یک به‌صورت مستقیم برای همه مردم ایران و جهان پخش می‌شود.

دیدار مردم قم با رهبر انقلاب

نقشه آمریکا در عراق، سوریه و لبنان به کمک و فعالیت این شهید عزیز خنثی شد. آمریکایی‌ها مایلند عراق را مثل رژیم طاغوت ایرانی، رژیم پهلوی، یا امروز سعودی می‌پسندند. نقطه‌ای پر از نفت باشد در اختیار آنها که هر کاری مایل بودند انجام دهند. به تعبیر آن شخص، مثل گاو شیرده.  عناصر مومن عراقی و شجاع عراقی و جوانان عراقی و مرجعیت در عراق در مقابل این قضایا ایستادند و حاج قاسم رضوان الله به این جبهه کمک رساند و مدد رساند به عنوان مشاور فعال و پشتیبان بزرگ. شبیه این قضیه درباره سوریه و لبنان هم هست. درباره لبنان آمریکاییها مایلند لبنان را از مهمترین عامل استقلالش یعنی نیروی مقاومت و حزب الله محروم کنند تا لبنان بی‌دفاع در مقابل اسرائیل قرار بگیرد و آنها بتوانند تا خود بیروت بیایند؛ کمااینکه سالها قبل آمدند. حزب الله بحمدالله روزبه روز قویتر شد.

ملت شهید سلیمانی  را از یاد نخواهند برد

ملتها بحمدالله بیدارند ولی نقش شهید عزیز و رفقای محلی این شهید مثل همین شهید ابومهدی رضوان‌الله تعالی علیه، مرد نورانی، مرد مومن، مرد شجاع. که انسان وقتی نگاه می کرد چهره او مصداق و بیض وجهی بنورک بود. چهره نورانی معنوی خدایی. شهید سلیمانی با امثال اینجور انسان‌های مومن و شجاع و نورانی توانستند کارهای بزرگی را انجام بدهند. یک فصل دیگر، درباره شهید سلیمانی، برکات این شهادت عظیم است. این شهید عزیز هروقت گزارشی، کتبی یا شفاهی می‌داد، من قلباً و زباناً او را تحسین می‌کردم. اما امروز در مقابل آنچه که او سرمنشا آن شد و برای کشور و منطقه به وجود آورد من در برابر او تعظیم می‌کنم. کار بزرگی انجام شد. قیامتی به پا کرد. معنویت او شهادت او را اینجور برجسته کرد.

حضور فساد برانگیز آمریکا باید در منطقه تمام شود

حالا وظیفه ما چیست؟ بحث انتقام و اینها بحث دیگری است. حالا یک سیلی دیشب به اینها زده شد. این مسئله دیگری است. آنچه در مقام مقابله مهم است؛ کارهای نظامی به این شکل کفایت آن را نمی‌کند. آنچه مهم است بایستی حضور فسادبرانگیز آمریکا در این منطقه تمام شود. آنها در این منطقه جنگ آوردند اختلاف و فتنه و ویرانی آوردند. خراب شدن زیربناها را آوردند؛ البته هرجا قدم گذاشتند در دنیا همینطور عمل کردند. ما فعلا منطقه خودمان جلوی چشم ماست. اصرار هم دارند که همین فساد و ویرانگری را نسبت به ایران عزیز و جمهوری اسلامی هم داشته باشند. هی اصرار می‌کنند این مسئله مذاکره و نشستن پشت میز و اینها مقدمه‌ی دخالت‌ها و حضورهاست.این باید به پایان برسد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=11861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.