• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

فردا آخرین مهلت ثبت نام یارانه حمایتی معیشتی

  • کد خبر : 12174
  • 13 ژانویه 2020 - 11:12

بیست و چهارم دی، آخرین مهلت ثبت‌ نام یارانه معیشتی. آن دسته از سرپرستان خانوار متقاضی دریافت بسته معیشتی که در لیست دریافت کنندگان قرار ندارند، تا فردا مهلت دارند که در سامانه مربوطه ثبت نام خود را نهایی کنند. بر اساس اعلام ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی، نتیجه درخواست این افراد از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت‌ نام یارانه معیشتی

بر اساس اعلام ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی، طی روزهای سوم تا بیستم آذر ماه، ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ سرپرست خانواری که در لیست یارانه بگیران نبودند و خود را حائز دریافت بسته حمایت معیشتی می‌دانستند‌، اقدام به ثبت شماره ملی خود در کد دستوری #۶۳۶۹* کردند. بر همین اساس شرایط مراجعه این افراد از سه‌شنبه ۱۰ دی ماه به سایت hemayat.mcls.gov.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت این بسته فراهم شد.

 فردا آخرین مهلت ثبت‌ نام یارانه معیشتی خانوارها

مراحل و نکات لازم برای ثبت‌ نام بسته معیشتی به این شرح است:

۱- ابتدا برای ورود به سامانه رسیدگی به درخواست بسته حمایت معیشتی باید از شماره ملی سرپرست خانوار استفاده کنید. شماره ملی سرپرست را به‌صورت یک عدد ۱۰ رقمی بدون فاصله و خط تیره وارد کنید. مثال: ۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹

۲- برای ورود به سامانه لازم است از شماره حسابی که یارانه خانوار شما به آن واریز می‌شود استفاده کنید. این شماره حساب را به‌صورت یک عدد بدون فاصله، خط تیره، نقطه و حروف وارد کنید. محدودیتی در تعداد ارقام شماره حساب وجود ندارد، مثال: ۳۳۳۳۵۵۵۵

توجه کنید که شماره کارت با شماره حساب متفاوت است و امکان ورود به سامانه با شماره کارت واریزی یارانه وجود ندارد. همچنین در صورتی که شماره حساب خود را نمی‌دانید از بانکی که یارانه شما به آن واریز می‌شود نسبت به اخذ شماره حساب خود اقدام کنید.

نکته دیگر آنکه چنانچه تغییراتی برای ساختار خانوار خود ثبت کرده‌اید، اطلاعات مربوط به ماه گذشته خود را وارد کنید.

۳- برای ورود به سامانه لازم است علاوه بر شماره ملی سرپرست، شماره ملی یکی از اعضای خانوار خود را نیز وارد کنید. شماره ملی عضو خانوار را به‌صورت یک عدد ۱۰ رقمی بدون فاصله و خط تیره وارد کنید. مثال: ۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹

توجه کنید که چنانچه خانوار شما یک نفره است، گزینه «خانوار یک نفره» را انتخاب کنید. همچنین چنانچه تغییراتی برای ساختار خانوار خود ثبت کرده‌اید، اطلاعات مربوط به ماه گذشته خود را وارد کنید.

۴- تصویر امنیتی: این تصویر برای حفظ محرمانگی اطلاعات شما قرار داده شده است. لطفا عددی که در این تصویر نمایش داده شده است را در کادر وارد کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=12174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.