• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

افزایش یک میلیونی حقوق بازنشستگان و کارمندان

  • کد خبر : 12787
  • 23 ژانویه 2020 - 9:03

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ با اشاره به افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان گفت: با مصوبه این کمیسیون یک میلیون تومان به حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان اضافه شد.

افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان

 هادی قوامی در تشریح نشست خبری کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹، گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاری در صنعت نفت، گاز و طرح‌های پتروشیمی و پالایشگاهی مقرر شد؛ اصل قرارداد شرکت‌های اکتشاف نفت و تولید داخل که تایید صلاحیت شده‌اند می‌تواند به عنوان وثیقه برای دریافت تسهیلات در نظر گرفته شود که البته این حکم شاهد طرح‌های پالایشگاهی و پتروشیمی جدید نیز می‌شود.

افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در سال ۹۹

قوامی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره افزایش حقوق‌ها در سال آینده، اظهار داشت: براساس این مصوبه در سال ۹۹ هیچ حقوق‌بگیر و بازنشسته‌ای حقوق کمتر از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در ماه دریافت نمی‌کند البته پیشنهاد دولت در لایحه برای حداقل حقوق در سال آینده یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود که با مصوبه کمیسیون تلفیق یک میلیون تومان به حداقل حقوق اضافه شد که بار مالی ۴۶۰۰ میلیارد تومانی داشت. افزایش حقوق بیش از ۷۰ درصد برای حقوق‌های پایین خواهد بود و ۷۰۰ هزار نفر در طبقات پایین را مشمول می‌شود. سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ در همین راستا ادامه داد:همچنین مقرر شد میزان افزایش حقوق‌ها در سال جاری مشمول کسور بازنشستگی شود.

نماینده مردم اسفراین در ادامه به مصوبه دیگر کمیسیون متبوعش اشاره کرد و گفت: همه پرداخت‌هایی که مشابه حقوق و دستمزد هستند اعم از حق‌التدریس، حق نظارت و پاداش‌های شورای حل اختلاف، هزینه اجتناب‌ناپذیر محسوب می‌شود و باید در سال ۱۳۹۹ پرداخت شود. وی گفت: براساس مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مکلف شد تا پنج درصد از اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان را برای احداث، تکمیل، بازسازی یا تجهیز رده‌های انتظامی با اولویت پاسگاه و کلانتری هزینه کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=12787

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.