• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
9

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

  • کد خبر : 12815
  • 23 ژانویه 2020 - 12:07

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه بارش باران در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان ادامه دارد، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی فردا خبر داد.

ورود سامانه بارشی از فردا

 صادق ضیائیان اظهار کرد:‌ سامانه بارشی فعال در کشور طی امروز ( ۳ بهمن) بیشتر در نیمه شرقی کشور فعال است و سبب بارش برف و باران در این مناطق، وزش باد شدید و در استان‌های جنوبی کشور سبب رگبار و رعد و برق می‌شود. همچنین شدت بارش طی امروز در استان فارس، هرمزگان، نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز، کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی است.

ورود سامانه بارشی از فردا به کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که طی امروز در برخی از نقاط استان‌های واقع در غرب و مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، بارش برف و باران با شدتی کمتر پیش بینی می‌شود گفت: فردا (۴ بهمن) این سامانه در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان فعال است و سپس از کشور خارج می‌شود.

ضیائیان با اشاره به این که طی فردا سامانه‌ بارشی دیگری مجددا به کشور وارد می‌شود افزود: این سامانه در مناطق شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات جنوبی البرز مرکزی و استان خراسان شمالی سبب بارش برف و باران می‌شود.

به گفته‌ی وی، این سامانه طی روز شنبه (۵ بهمن) در استانهای واقع در غرب، جنوب غرب، برخی نقاط بوشهر، شمال فارس، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی و خراسان رضوی، بارش برف و باران و وزش باد شدید را به دنبال دارد و در استان‌های جنوبی سبب رگبار و رعد و برق می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که طی روز یکشنبه ( ۶ بهمن ) این سامانه در جنوب شرق کشور فعال است و سپس از کشور خارج می‌شود خاطر نشان کرد:‌ طی روزهای جمعه و شنبه (۴ و ۵ بهمن) کاهش محسوس دما، در نیمه شمالی رخ می دهد و دریای خزر طی این دو روز مواج است. همچنین نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس تنگه هرمز و امروز نیز غرب دریای عمان مواج خواهد بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=12815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.