• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

گل‌محمدی: استقلال ۱۰ نفره و اتوبوسی دفاع می‌کرد

  • کد خبر : 13764
  • 06 فوریه 2020 - 18:55

 یحیی گل‌محمدی در نشست خبری دربی ۹۲ ، اظهار داشت: در مجموع بازی جذابی بود و هواداران دو تیم از بازی لذت بردند از بازیکنان خوبی که در زمین بودند، کمتر از این انتظار نمی‌رفت.

گل‌محمدی در نشست خبری دربی 92

گل‌محمدی افزود: در نیمه اول، بازی پایاپای بود. موقعیت‌های خوبی روی هر دو دروازه به وجود آمد. در بین دو نیمه وقتی با بچه‌ها صحبت کردیم، هدف‌مان این بود برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم و پیروز از زمین بیرون بیاییم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و روی صحنه‌ای که جای سؤال بزرگی برای من است که چرا این اتفاق افتاد. بازیکن حریف از دفاع تیمی ما به راحتی رد شد و به گل رسیدند. حریف بعد از آن صحنه دیگر هیچ موقعیت گل دیگری نداشت.

گل‌محمدی در نشست خبری دربی ۹۲

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه تیمش پس از دریافت گل دوم فشار زیادی برای جبران گل خورده روی دروازه استقلال آورده است، گفت: سعی کردیم با صبر و حوصله و پاس‌های زیاد تیم حریف را به عقب ببریم و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم به خوبی استفاده کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا آخرین دقیقه بازی جنگیدند و تسلیم نشدند. این برای تیم ما خیلی مهم بود و در هر صورت همین که توانستیم گل دوم را بزنیم، خوب است. بعد از آن هم می‌توانستیم روی ضربه ایستگاهی به گل برسیم که به نظرم بازی خوب و راضی‌کننده بود.

گل‌محمدی ادامه داد: باید ببینیم چه ایراد‌هایی داریم که مشکل را برطرف کنیم. البته فشردگی مسابقات کار را برای برطرف کردن اشکالات سخت می‌کند. باید از هواداران‌مان هم تشکر کنم که وقتی تیم عقب بود، با تشویق‌های خوب‌شان خیلی به ما دلگرمی دادند. امیدوارم در بازی‌های بعدی آن‌ها را خوشحال کنیم.

وی در خصوص اینکه مدافعان کناری پرسپولیس انتظارات را برآورده نکردند و روی گل دوم دفاع راست (مهدی شیری) دریبل خورد و دفاع چپ (محمد انصاری) نتوانست یارگیری مناسبی داشته باشد و آیا استوکس با عملکردی که داشت او را امیدوار کرده است یا نه، اظهار داشت: مهدی شیری روز خیلی خوبی را داشت. هنوز گل‌ها را ندیده‌ام و چیزی که گفتم، درباره مساوی ما از بازی است. در حملات شیری خیلی خوب بازی کرد و گل او هم روی بازیسازی او بود.

استوکس هفته به هفته بهتر می شود

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: از مدافعان کناری انتظار داریم که در حمله بیشتر شرکت کنند و با انجام کار‌های ترکیبی بتوانند از کناره‌ها نفوذ کنند. سمت راست ما فعال بود، اما سمت چپ ما کمتر نفوذ کرد که با تعویض نادری، به نظرم او خیلی خوب توانست روی دروازه حریف فشار بیاورد. باید بیشتر کار کنیم و برای نفوذ از کنار با مدافعان کناری بیشتر تمرین داشته باشیم. استوکس هم از شرایط آمادگی به دور است و در این چند روز خیلی فشرده تمرین می‌کرد. او هنوز چند هفته‌ای کار دارد تا به فرم خوب برسد و بازی به بازی و تمرین به تمرین بهتر می‌شود و در آینده به ما کمک می‌کند.

گل‌محمدی درباره اینکه تیمش نتوانست موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کند، اظهار داشت: بعد از اینکه استقلال گل زد، ۱۰ نفره و اتوبوسی دفاع می‌کرد. این مسئله کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند. گفتم باید صبر و حوصله به خرج می‌دادیم تا گردش توپ داشته باشیم و به فضا‌های کناری دسترسی پیدا کنیم یا اینکه بخواهیم کار ترکیبی انجام بدهیم و از عمق صاحب موقعیت شویم. اگر دقت کرده باشید، با انجام همین کار، پاس‌های خوب و حرکت بین مدافعان به گل دوم رسیدیم. فکر می‌کنم با توجه به فشردگی خطوط تیم حریف و نفرات آنها، راضی‌کننده بود. انتظار اینکه موقعیت‌های زیادی خلق شود، زیاد است. اینکه توانستیم به گل دوم برسیم، خوب بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=13764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.