• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
13

استقلال ۲_۱ الهلال / ترکیب متفاوت شفر مقابل الهلال نتیجه داد

  • کد خبر : 1396
  • 09 آوریل 2019 - 2:25

استقلال ۲_۱ الهلال ، نبرد غول‌های استقلال به نفع نماینده کشورمان به پایان رسید.

 تیم فوتبال استقلال در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C رقابت‌ها، از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه شب برابر الهلال عربستان قرار گرفت و با نتیجه استقلال ۲_۱ الهلال خاتمه یافت.

در این دیدار که به قضاوت کریستوفر استرالیایی و در ورزشگاه حمد بن خلیفه قطر برگزار شد، علی کریمی (۵) و پژمان منتظری (۳۱) زننده گل‌های استقلال بودند و تک گل الهلال را گومیس دقیقه ۷۰ به ثمر رساند.

استقلال که برای این بازی ، بازیکنانی، چون وریا غفوری، طارق همام، محسن کریمی، روزبه چشمی، فرشید باقری، اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی را در اختیار نداشت، در حالی به برتری دست یافت که چهار امتیازی شد و در رده سوم گروه C قرار گرفت.

دیگر بازی این گروه را تیم‌های العین امارات و الدحیل قطر برگزار کردند که این دیدار با تساوی دو بر دو خاتمه یافت. به این ترتیب، الهلال با ۶ امتیاز همچنان صدرنشین است، الدحیل و استقلال ۴ امتیازی، دوم و سوم هستند و العین با دو امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است.

ترکیب تیم استقلال تهران

سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، خسرو حیدری، علی کریمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، پاتوسی، فرشید اسماعیلی و ایسما

ترکیب  تیم الهلال عربستان

عبدالله المعیوف، محمد البریک، محمد جحفلی، علی آل بلیهی ، حسن کادش، میلوش دگنک، محمد الشلهوب، کارلوس ادواردو، هتان باهبری، بافیتمبی گومیس، سباستین جووینکو

استقلال ۲_۱ الهلال / ترکیب متفاوت شفر مقابل الهلال نتیجه داد

 ترکیب متفاوت شفر در بازی مقابل الهلال از همان دقایق اول بازی نتیجه داد و بازیکنان استقلال در دقایق نخست بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و با هنرنمایی بازیکنانی مانند پاتوسی و شجاعیان موقعیت‌های خطرناکی را روی دروزاه الهلال ترتیب می‌دادند.

در دقیقه پنج این دیدار ارسال کرنر توسط پاتوسی موقعیت را برای علی کریمی فراهم کرد که با ضربه سر گل نخست آبی‌های ایران را وارد دروازه الهلال کند.

پس از این گل الهلال دقایقی بازی را در اختیار گرفت و استقلال ناچار به دفاع از میانه‌های زمین شد اما برخلاف جریان بازی استقلال یک بار دیگر روی ارسال پاتوسی و دخالت دانشگر توپ در آستانه دروازه به پژمان منتظری رسید تا او هم با ضربه سر دروازه خالی را باز کند و استقلال در دقیقه ۳۰ با دو گل از حریف مطرح خود پیش بیفتد.

بعد از دریافت گل دوم تیم الهلال حملات خود را روی دروازه استقلال بیشتر کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت ولی در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند. نیمه اول این بازی در نهایت با نتیحه دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

 

شرایط بازی در ۴۵ دقیقه دوم کمی تغییر کرد و بازیکنان الهلال برای جبران گل‌های خورده به آب و آتش زدند. گومیس، مهاجم سیه چرده الهلال در نیمه دوم چندین و چند بار در موقعیت گل‌زنی قرار گرفت و در دقیقه ۷۰ بازی زهرش را ریخت و یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد.

 

دفاع منطقی بازیکنان استقلال و تبحر بالای دانشگر و منتظری روی توپ‌های ارسالی در دقایق پایانی به کار استقلال آمد و آبی‌پوشان کشورمان با حفظ نتیجه به پیروزی ۲_۱ در این دیدار حساس رسیدند.

فرشید اسماعیلی بازی برگشت برابر الهلال را از دست داد

 فرشید اسماعیلی هافبک هجومی تیم استقلال با کارت زردی که در دیدار برابر الهلال عربستان دریافت کرد، بازی برگشت برابر این تیم را از دست داد.

اسماعیلی اولین کارت زرد خود را در بازی با العین امارات دریافت کرد.

 علی کریمی بهترین بازیکن دیدار استقلال و الهلال

در پایان این دیدار علی کریمی هافبک استقلال به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد

دیدار بعدی استقلال تهران ، بازی برگشت مقابل الهلال خواهد بود که سوم اردیبهشت ماه در امارات برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.