• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

اسکوچیچ: به آینده تیم ملی خوش‌بین هستم

  • کد خبر : 14341
  • 15 فوریه 2020 - 15:25

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین نشست خبری رسمی خود در این سمت اظهار داشت: پیش از هر چیز روز مادر را تبریک می‌گویم بدون وجود مادران هیچ‌کدام از ما نبودیم. ابتدا می‌خواهم درباره تیم ملی، برنامه‌های آن و آماده‌سازی تیم بگویم در ابتدا می‌خواهم بگویم که انتخاب من افتخار بزرگی برای ماست، فکر می‌کنم که این اولین بار است که یک مربی خارجی پس از پنج سال حضور در ایران به‌عنوان مربی تیم ملی انتخاب می‌شود این موضوع بار مسئولیت را بر دوش من سنگین‌تر می‌کند.

سرمربی تیم ملی در نشست خبری

اسکوچیچ در ادامه افزود: در مورد موقعیت فعلی تیم ملی در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم باید بگویم، شاید تا الان تیم ملی در مسیر درستی قرار نداشته است اما بنده اینجا هستم تا با دانشم در راستای موفقیت تیم ملی قدم بردارم. دوست دارم به طور شفاف در مورد اهدافم صحبت کنم؛ هدف ما این است که هر بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و انرژی مثبت به فوتبال ایران تزریق کنیم که این هم به امید خدا منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در نشست خبری

وی در پاسخ به نخستین سؤال نشست خبری مبنی بر اینکه «تیم ملی ایران در زمان حضور کارلوس کی‌روش در صدر رده‌بندی تیم‌های ملی آسیا قرار داشت و همچنین تجربه دو صعود متوالی به جام جهانی را دارد اما پس از کی‌روش تیم ملی ایران جایگاه خود را در آسیا از دست داد و اکنون نیز وضعیت خطرناکی برای صعود به جام جهانی دارد با این اوصاف چقدر امیدوار هستید که بتوانید تیم ملی ایران را به روند گذشته خود بازگردانید؟»، گفت: همان‌طور که گفتم همه ما اینجا هستیم تا حمایت خود را به بهترین شکل از تیم ملی اعلام کنیم با جو خوبی که در تیم ملی وجود دارد و با همکاری بازیکنان و شناختی که از آنها دارم این قول را می‌دهم که تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم بازیکنان هم این پیام من را گوش دهند همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا نتایج اخیر تیم ملی را پشت سر بگذاریم و به آینده خوشبین باشیم.

مشکل قلبی نه، آلرژی داشتم که معالجه شدم

شما به گفته مسئولان باشگاه صنعت نفت با بهانه بیماری و مشکلات خانوادگی از این تیم جدا شدید و حتی گفته شد دیگر نمی‌توانید در ایران حضور داشته باشید، اما ۴۸ ساعت پس از جدایی، سرمربی تیم ملی شدید که این مسئله انتخاب شما را با نقد همراه کرده است.» اسکوچیچ در واکنش به طرح این موضوع توسط خبرنگار تسنیم اظهار داشت: درمورد بیماری من خیلی چیزها در رسانه‌ها می‌شنوم اینکه گفته می‌شود من مشکل قلبی دارم و خبرهای دیگر را من هم در رسانه‌ها شنیدم.البته باید بگویم من آلرژی به هوا داشتم که در آبادان بیشتر شده بود، اما خدا را شکر معالجه شد وقتی من تیم صنعت نفت را ترک کردم هیچ صحبتی با تیم ملی نداشتم.

حتی این بحث از سمت مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان هم مطرح شده بود و او هم مرا تشویق کرد، اما آن زمان اصلاً در جریان پیشنهاد تیم ملی نبودم. در آن مقطع پنج شش باشگاه مهم و صاحبنام داخلی هم با من تماس گرفتند اما به خاطر تعهد اخلاقی که به باشگاه صنعت نفت داشتم به این باشگاه قول داده بودم در ایران برای هیچ تیم باشگاهی سرمربیگری نکنم، ولی تیم ملی قطعاً یک موضوع متفاوت است همان‌طور که قبلاً گفتم این سمت باعث افتخار من است و فدراسیون فوتبال هم باید بداند با یک مربی صادق همکاری می‌کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=14341

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.