• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

کشف ۱۲هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده در قرچک

  • کد خبر : 15716
  • 04 مارس 2020 - 14:04

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده به میزان ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان قرچک خبر داد.

کشف ۱۲هزار لیتر محلول ضد عفونی

 سردار”کیومرث عزیزی” اظهار داشت: در پی انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در برخی از مناطق کشور و تقاضای مردم برای تهیه لوازم بهداشتی و پیشگیرانه برای مقابله با شیوع این بیماری و به منظور برخورد با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده و یا تولید کنندگان اقلام بهداشتی تقلبی، تیم های اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان از فعالیت یک کارگاه تولید محلول ضدعفونی تقلبی در منطقه داوود آباد قرچک مطلع شدند.

کشف ۱۲هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده

وی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و با حضور کارشناسان اداره بهداشت به محل کارگاه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن جا در ابتدا محرز شد که فاقد هرگونه مجوز فعالیت است و در شرایط نا مناسب به وسیله ۲ تانکر ۱۰ هزار لیتری آب و با ترکیب موادی شبیه به الکل در شرایط کاملا غیر بهداشتی اقدام به تولید محلول های ضدعفونی کننده تقلبی در بسته بندی های مختلف با برند های جعلی می کنند.

سردار عزیزی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این کارگاه، ۱۲ هزار لیتر محلول ضد عفونی تقلبی به همراه صدها قوطی بسته بندی و ۲ هزار کیلو پودر شستشو تقلبی ماشین ظرفشویی نیز کشف و این کارگاه را پلمب کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را معادل ۲۰میلیارد ریال برآورد کرده اند خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه اذعان داشت: متاسفانه عده ای سود جو با سوء استفاده از شرایط شیوع بیماری کرونا به جای همدردی با مردم، در جهت مطامع دنیوی خود به دنبال سودجویی و مال اندوزی از طریق نا مشروع هستند که در این راستا از مردم می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=15716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.