• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

فرماندار: آبادان از جمعه قرنطینه می شود

  • کد خبر : 16983
  • 25 مارس 2020 - 8:00

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از اجرای محدودیت‌های سختگیرانه‌ی جدیدی در خصوص مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و گفت: جاده ماهشهر _آبادان از امروز، چهارشنبه مسدود است؛ و از جمعه آبادان قرنطینه خواهد شد.

جمعه آبادان قرنطینه خواهد شد

سید زین العابدین موسوی ضمن تشریح آخرین اقدامات در خصوص مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: روز گذشته، سه‌شنبه آخرین تذکرات به بساطی های حدفاصل میدان الفی تا میدان دانشگاه علوم فنون دریایی داده شد که به وسیله ی بلندگو بصورت مکرر اطلاع رسانی گردید تا دکه ها و بساطی ها فورا فعالیت خود را متوقف سازند. یقینا در صورت عدم تمکین، با این افراد برخورد قضایی خواهد شد.

جمعه آبادان قرنطینه خواهد شد

وی از بسته شدن جاده ی ماهشهر – آبادان خبر داد و گفت: جاده ماهشهر _آبادان از امروز، چهارشنبه مسدود است؛ ورود فقط برای آبادانی های مقیم از کمربندی شادگان به آبادان پس از کنترل های جدی امکان پذیر خواهد بود و از جمعه نیز شهر کاملا قرنطینه خواهد شد؛ هم مبادی ورودی و هم خروجی.

موسوی خاطرنشان کرد: از این پس نیز ورودی آبادان از خروجی سه راه دارخوین تا قبل از قرنطینه به شدت کنترل می شود. همچنین از جمعه جاری تا جمعه ی آینده آبادان قرنطینه ی ورود و خروج خواهد شد؛ یعنی هیچ خودرویی حتی آبادانی اجازه خروج و ورود به آبادان را ندارد.

وی افرود: همچنین مقرر است از فردا خروجی های خرمشهر توسط دانشگاه علوم پزشکی پایش و با حضور نیروی انتظامی کنترل های ویژه انجام شود.

موسوی در خصوص ادامه ی فعالیت اصناف در آبادان تصریح کرد: به غیر از نانوایی ها، داروخانه ها، میوه فروشی های مسقف، بنکداران ارزاق عمومی، قصابی ها و مرغ فروشی های مسقف سایر کسبه و بازار تحت هر عنوانی تعطیل و فعالیت آنها در هر نوع و صنفی تخلف است و دستگاه قضایی مصمم به برخورد قانونی است.

فرماندار ویژه آبادان در خصوص پرواز ایرلاین ها گفت: اگر مسافرین هوایی به آبادان رفت و آمد غیر ضروریشان را لغو نکنند، حتما در مکانی برای حداقل ۱۰ روز قرنطینه می‌شوند. ضمنا در طول قرنطینه اجازه ورود به شهر را ندارند.

وی در خصوص قطع زنجیره ی کرونا گفت: قطع زنجیره کرونا در آبادان امیدوار کننده است به شرطی که مردم عزیز شهرستان آبادان تصمیمات سخت گیرانه را اجرا کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=16983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.