• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

عضو شورای شهر: کهریزک نقطه قرمز شیوع کرونا در تهران

  • کد خبر : 17870
  • 12 آوریل 2020 - 13:15

حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران: کهریزک نقطه قرمز شیوع کرونا و بیشتر کارکنان مرکز دفن پسماند و بهشت زهرا در باقرشهر زندگی می‌کنند. بنابراین باید خدمات ویژه‌ای در این منطقه ارائه دهیم.

نقطه قرمز شیوع کرونا

عضو شورای شهر تهران نسبت به دفن بیماران مبتلا به کرونا در آرامستان‌های قدیمی شهر ری هشدار داد و گفت: این موضوع سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

 انتقاد از دفن بیماران کرونا در آرامستان‌های قدیمی

حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران در دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران درباره وضعیت شهر ری اظهار داشت: در مورد موضوع پسماند و بهشت زهرا صحبت‌های زیادی انجام گرفته ولی باید توجه داشت که علیرغم اینکه هر دوی این سازمان در محدوده کهریزک هستند ولی منطقه ری و کهریزک مورد توجه نبوده است.

خلیل‌آبادی خاطرنشان کرد: دو مورد دفن مبتلا به کرونا در حرم حضرت عبدالعظیم گزارش شده که این اقدام درست نیست و بهداشت عمومی جامعه را با مشکل مواجه می‌کند. وی گفت: در سه روز گذشته همچنین پیام‌هایی به دست من رسیده مبنی بر اینکه عیدی کارگران فضای سبز پرداخت نشده است. اگر این موضوع صحت داشته باشد واقعا جای تاسف دارد و باید اقدام لازم صورت گیرد

کهریزک نقطه قرمز شیوع کرونا

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به ایتکه کهریزک نقطه قرمز شیوع کروناست اعلام کرد: متاسفانه برخی از متوفیان کرونا در آرامستان‌های قدیمی شهر ری دفن شده‌اند که از آقای خال رئیس سازمان بهشت زهرا درخواست دارم که دستور دهند دفن فوتی‌های ناشی از کرونا در آرامستان‌های قدیمی نباشد و این اقدام حتما در بهشت زهرا صورت گیرد. چرا که آرامستان‌های قدیمی در وسط شهر ری قرار دارد و خانه‌های مردم آنجاست.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=17870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.