• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

حاشیه دیدار پرسپولیس ــ سپاهان / یک فوتی و ۲۴۵ مصدوم

  • کد خبر : 1834
  • 27 آوریل 2019 - 5:28

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان دو تیم پرسپولیس ــ سپاهان به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه پرسپولیس ۰ – سپاهان ۰ به پایان رسید . و با حواشی زیادی همراه بود.

 اعتراض قلعه‌نویی و دستیارانش در دقیقه ۶۹ بازی به داور کافی بود تا تماشاگران پرسپولیس یکصدا علیه سرمربی حریف شعار دهند. هواداران پرسپولیس سرمربی سپاهان را به مافیا بودن متهم کردند و قلعه‌نویی نیز با دست زدن به سینه‌اش و نشان دادن خودش پرسپولیسی‌ها را در این شعار همراهی می‌کرد.

پس از به‌صدا درآمدن سوت پایان بازی، برانکو به‌همراه خلیلی و مارکو به‌سمت داور چهارم رفتند. در همین هنگام فریبرز محمودزاده از مسئولان سازمان لیگ و سپاهانی‌ها جلو آمدند که برانکو، محمودزاده و مدیر رسانه‌ای سپاهان را هل داد.

به‌محض پایان بازی، یگان ویژه به‌سمت تماشاگران سپاهان رفتند تا مانع از ایجاد درگیری آنها با تماشاگران پرسپولیس شوند.

 هواداران اصفهانی علیه پرسپولیس از الفاظ رکیک استفاده کردند، این در حالی بود که پرسپولیسی‌ها نیز این اتفاق را بی‌پاسخ نگذاشتند. آنها همچنین سرود قهرمانی نیز سر دادند.

پرسپولیس ــ سپاهان

هجوم هواداران پرسپولیس به جایگاه سپاهانی ها

پس از آن که بر خلاف اعلام اولیه بیش تر از ۱۰ درصد ورزشگاه در اختیار هواداران سپاهان قرار گرفت ، هواداران پرسپولیس نسبت به  این موضوع اظهار نارضایتی کردند اما تنها چند دقیقه مانده به شروع بازی در شرایطی که جایگاه طبقه دوم (بالا) برای هواداران سپاهان خالی بود هواداران پرسپولیس با هجوم به جایگاه خالی که در اختیار هواداران سپاهان قرار گرفته بود این جایگاه را به تصرف خود درآوردند.

نیروهای یگان ویژه تلاش بسیاری برای جلوگیری از حضور پرسپولیسی ها در این جایگاه به دلایل امنیتی و قرار گرفتن بالای سر هواداران سپاهان داشتند که اما در نهایت نتوانستند با توجه به حضور همه جانبه هواداران پرسپولیس مانع حضور پرسپولیسی ها در این جایگاه شوند.

پرسپولیس ــ سپاهان

 یک فوتی و ۲۴۵ مصدوم در بازی پرسپولیس ــ سپاهان

پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران در خصوص مصدومان بازی پرسپولیس ــ سپاهان گفت: در این بازی ۲۴۵ نفر مصدوم شدند که ۴۴ نفر از آنها به مراکز درمانی انتقال یافته و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

صابریان تصریح کرد: متاسفانه جوان سی ساله نیز به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر جان خود را از دست داده است.

رئیس اورژانس تهران اظهار داشت: آمبولانس و اتوبوس‌آمبولانس‌های اورژانس از قبل بازی در محل بازی اسقرار یافته بودند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.