• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
17

اعتراض مشتریان ایران‌خودرو و سایپا به قیمت‌های تحویل خودرو

  • کد خبر : 1875
  • 28 آوریل 2019 - 5:53

به گزارش پایگاه خبری دخالت به نقل از ایسنا اخیرا تعدادی از مشتریان معترض دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا طی تماس با ایسنا از مشکلات خود در رابطه با خودروهای پیش‌خرید شده در حدود یک سال اخیر که موعد تحویل آن‌ها بهمن و اسفند ۹۷ بوده است گفتگو کرده اند.

 یکی از مشتریان معترض شرکت ایران‌خودرو می‌گوید:  خودروی دنا را  در مردادماه ۹۷ با پیش پرداخت ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با موعد تحویل بهمن ماه با قید جلب رضایت مشتری در صورت تأخیر در تحویل ثبت نام کردم.

قیمت اینخودرو در زمان ثبت نام در کارخانه ۴۷ میلیون تومان و در بازار ۶۰ میلیون تومان بود. جالب است که خودروسازان به طور مرتب به ثبت نام کنندگان پیشنهاد می‌کردند تا ماه‌های انتهایی سال را برای سهولت ثبت نام، انتخاب کنند، در حالی‌که امکان انتخاب موعد تحویل دی‌ماه نیز امکان پذیر بود.

وی گفت در اواخر آذرماه تصویب شد که خودروهای تحویل شهریورماه تا دی ماه شامل افزایش قیمت ۳۰ درصدی شوند اما پس از آن این مصوبه باطل شد. نکته مهم این است که در بهمن ماه که موعد تحویل خودروها بوده است؛ چهار رقم برای یک نوع خودرو اعلام شده است.

مشتری معترض ایران خودرو ادامه داد: در بهمن ماه که موعد تحویل خودرو بوده ، در نهایت قیمت اعلام شده برای خودروی دنا ۷۵ میلیون اعلام شده است اما تحویل داده نشده است. بعد از آن قرار شد خودروهای ثبت نامی بهمن ۷۵ میلیون و اسفند ماه به قیمت ۸۵ میلیون تومان تحویل شوند.

اعتراض مشتریان ایران‌خودرو و سایپا

 پاسخ مسئولان ایران‌خودرو و سایپا

 برخی مشتریان سایپا نیز اعتراضاتی در همین زمینه دارند.

قابل ذکر است که ایران‌خودرو در این زمینه پاسخی نداد. یکی از مسؤولان روابط عمومی سایپا نیز در پاسخ به ایسنا گفت: گروه خودروسازی سایپا پیش از این به مشتریان خود که موعد تحویل خودروی آنان بهمن و اسفند ۹۷ بود، وعده تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی داده بود و به وعده خود عمل کرده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.