• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

قرعه کشی محصولات ایران خودرو

  • کد خبر : 20118
  • 06 ژوئن 2020 - 16:09

قرعه کشی محصولات ایران خودرو برای فروش ۱۵ هزار دستگاه، امروز (۱۷ خرداد) با حضور نمایندگان نهاد‌های مربوط برگزارشد. ۴ میلیون و ۳۶ هزار و ۱۵۳ متقاضی خرید ۴ محصول این شرکت بوده اند.

قرعه کشی محصولات ایران خودرو

صبح امروز شنبه ( ۱۷ خرداد ماه) گروه صنعتی ایران‌خودرو برای فروش فوق‌العاده ۱۵هزار دستگاه از محصولات خود که پیش ثبت‌نام از ۴ خرداد و ثبت‌نام اصلی از ۷ خرداد آغاز و تا ۱۴ خرداد ادامه داشت را در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی وزارت صمت و… در محل ساپکو انجام داد.

براساس آمار، در روند ثبت نام ۴ محصول ایران خودرو حدود ۵ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۸۵۶ نفر اقدام به ثبت نام کرده بودند که با راستی آزمایی اطلاعات ،بطور کلی  ۳۹ هزار ۱۸ نفر در گروه سایپا هم ثبت‌نام کرده بودند و ۳۴۵ هزار و ۸۱۳ نفر هم پلاک فعال داشته یا فاقد گواهی‌نامه بودند که از دور متقاضیان واجد شرایط حذف شدند و درنهایت  امروز ۴ میلیون و ۳۶ هزار و۱۵۳ نفر حائز شرکت در قرعه کشی شده اند.

مطابق آمار اعلامی ایران خودرو تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای خودرو را نا ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر، دو میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر متقاضی پژو پارس، یک میلیون و ۵۰ هزار و ۴۵۳ نفر متقاضی پژو ۲۰۶ معمولی و ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر متقاضی پژو ۴۰۵ اس ال ایکس بودند.

اطلاع از نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو

متقاضیان می توانند برای اطلاع از نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و همچنین سایت خبری ایران خودرو به نشانی www.ikcopress.ir مراجعه کنند. اسامی پذیرفته شدگان از طریق پیامک اعلام خواهد شد. برای اطمینان از اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان، مرکز تماس ایران خودرو با ۱۵ هزار پذیرفته شده تماس تلفنی برقرار خواهد کرد و نتیجه را به اطلاع آنان خواهد رساند.

مشتریان از ساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه  فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرواقدام کنند. بدیهی است در صورت گذشت این زمان و عدم اقدام برای پرداخت وجه کامل، فرد دیگری از لیست ذخیره جایگزین خواهد شد.

لازم به ذکر است که ۱۰ درصد بیش از ظرفیت ثبت نام ۱۵ هزار دستگاه به عنوان ظرفیت ذخیره تعیین و در نظر گرفته می شود تا در صورتی که برخی از پذیرفته شدگان نسبت به پرداخت وجه اقدام نکردند با این تعداد جایگزین شوند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=20118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.