• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
11

هک شدن اطلاعات تلفن همراه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی توسط ایران

  • کد خبر : 21824
  • 10 جولای 2020 - 16:43

روزنامه هاآرتص نوشت: تلفن همراه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی توسط ایران هک شده و این کشور به اطلاعاتی دست پیدا کرده است.

هک تلفن وزیر صهیونیستی توسط ایران

در بحبوحه اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی بر سر طرح اشغال کرانه باختری و بودجه سال ۲۰۲۱، آشکار شدن پنهان‌کاری سرویس‌های امنیتی تل‌آویو در موضوع هک شدن تلفن همراه «بنی گانتس» وزیر جنگ کنونی رژیم صهیونیستی توسط ایران تنش‌های جدیدی را به وجود آورده است.

یک روزنامه صهیونیستی با ادعای این که تلفن همراه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هک شده و ایران به این اطلاعات دست پیدا کرده است، به جوانب این موضوع در میان جریان‌های مختلف رژیم صهیونیستی و چالش‌های ایجاد شده در اثر آن پرداخت.

در سه کارزار انتخاباتی پی‌درپی و سرسختانه‌ای که بنیامین‌نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بنی‌گانتس رهبر ائتلاف آبی-سفید این رژیم در آن شرکت داشته‌اند، بحث هک شدن اطلاعات تلفن همراه گانتس و دسترسی ایران به این اطلاعات یکی از دلایل تنش و بدگمانی میان نخست‌وزیر، وزیر جنگ و سران سرویس‌های سری رژیم‌صهیونیستی شده است. همچنین نتانیاهو از پنهان‌کاری شاباک شدیدا خشمگین شدهاست.

در ماه مارس سال ۲۰۱۹، آمیت سیگال خبرنگار کانال دوازده رژیم صهیونیستی افشا کرد که مدت کوتاهی پیش از آن که گانتس به طور رسمی به عرصه سیاست وارد شود، برای شرکت کردن در نشستی با سران سرویس اطلاعاتی شین بت احضار شد. ناداو آرگامان رئیس این سرویس به گانتس اطلاع داد که تلفن همراه او هک شده است و محتوای آن برای ایران در دست است.

یک دلیل برای این که موضوع هک از جانب ایران رو به فراموشی نیست و اهمیت آن کم نشده است، این است که وقتی نفتالی بنت در مقام وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بود، مقامات امنیتی این رژیم درباره هک شدن تلفن گانتس از سوی ایران و اهمیت آن به او توضیحاتی داده بودند که بنت از ارائه نظری در این باره خودداری کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=21824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.