• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
17

پیامبر دروغین در مصر به اعدام محکوم شد

  • کد خبر : 22242
  • 20 جولای 2020 - 10:13

دادگاه مصر از صدور حکم اعدام پیامبر دروغین این کشور که چندی پیش ادعای پیامبر کرده بود و پدرش را به قتل رسانده بود خبر داد.

اعدام پیامبر دروغین مصر

دادگاه منطقه الجیزه مصر «محمد. م» پیامبر دروغین این کشور را که پس از ادعای نبوت، به عنوان اولین اقدام، پدرش را به قتل رسانده بود به اعدام محکوم کرد.

بر اساس حکم صادرشده، متهم ادعای نبوت کرده و از مردم درخواست می‌کرد تا به دین جدیدش بپیوندند. او در اعترافاتش به بازجویان گفت: در خواب دیدم پدرم کافر شده و قصد کشتن مرا دارد، من هم فوراً او را با چاقو کشتم.

مشهورترین مدعیان خدایی و پیامبری در مصر

ـ  در ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ «محمد حسن علی» ۶۱ ساله در استان الجیزه در نزدیکی قاهره اقدام به دلیل فساد اخلاقی بازداشت شد و پس از بازداشت نیز در مرکز پلیس مدعی شد که خدا است و انسان‌ها را مجازات می‌کند، در نتیجه وی را به بیمارستان روانی انتقال دادند.

– در ماه مه سال ۲۰۱۵ «صالح ابوخلیل»، شیخ طریقت «الخلیلیه» در شهرستان «الزقازیق» در استان الشرقیه ادعا کرد که پیامبر و پسر رسول اکرم(ص) است و این که هر کسی که با وی بیعت کند از عذاب الهی و عذاب جهنم در امان است؛ جایی که با ادعای این که توانایی انجام هر کاری را دارد، مردم را فریب داده و در نتیجه بسیاری از چهره‌های سرشناس سیاست، هنر و ورزش نزد وی رفته و کار مریدان نیز به جایی رسید که لاستیک خودرویش را می‌بوسیدند.

– در ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ «یونس مونس» ۶۰ ساله خود را پیامبر خوانده و در مصاحبه با شبکه ماهواره ای «الحیات» مصر نیز ادعا کرد که پیش از طلوع آفتاب در منطقه «حدائق الاهرام» در استان الجیزه، خدا را دیده و با وی صحبت کرده است.

– در ماه فوریه همان سال جوانی به نام «مصطفی» در گفت و گو با «سعید حساسین»، مجری شبکه ماهواره‌ای «العاصمه» مصر مدعی شد که خدا، مهدی موعود و عیسی مسیح است.

– در همان ماه زنی به نام «سهیر عبدالرحمن» خود را «دابه الارض» یا «جنبنده زمین» خواند که خداوند در آخر زمان می‌فرستد و در مصاحبه با شبکه ماهواره‌ای «ال تی سی» مصر ادعا کرد که خداوند به وی وحی کرده و یکی از آیه‌های قرآن کریم نیز تأیید می‌کند که حکمرانی از آن وی است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=22242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.