• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

قطع ناگهانی کنفرانس خبری ترامپ به دلیل تیراندازی در اطراف کاخ سفید

  • کد خبر : 23168
  • 11 آگوست 2020 - 9:18

دونالد ترامپ که برای نشست خبری حاضر شده بود در دقایق ابتدایی به درخواست نیروی امنیتی به دلیل تیراندازی در اطراف کاخ سفید، بلافاصله کنفرانس خبری را قطع کرد و از سالن خارج شد.

قطع کنفرانس خبری ترامپ

دونالد ترامپ عصر دوشنبه در نشست خبری روزانه مربوط به گسترش کرونا در آمریکا، در حال صحبت کردن درباره رای‌گیری پستی و اینکه این شیوه فاجعه‌بار است بود و دخالت روسیه، چین و ایران را در انتخابات آمریکا آسان‌تر می‌کند.

تنها چند دقیقه از این کنفرانس خبری نگذشته بود که یکی از نیروهای امنیتی به ترامپ نزدیک شده و کلماتی را به وی می‌گوید و پس از آن ترامپ بلافاصله کنفرانس خبری را قطع کرد و به بیرون از سالن کنفرانس رفت.

ترامپ: صدای شلیک سبب قطع کنفرانس خبری بود

پس از آنکه ترامپ به طور ناگهانی کنفرانس خبری خود در کاخ سفید را ترک کرد، پس از گذشت مدتی بار دیگر به اتاق کنفرانس بازگشت و گفت که تیراندازی در اطراف کاخ سفید دلیل ترک ناگهانی کنفرانس خبری بوده است. نیروهای امنیتی به فرد مظنون شلیک کرده و وی به بیمارستان منتقل شده است.

دونالد ترامپ با تحسین نیروهای سرویس مخفی گفت که عملکرد آنها عالی بوده است. یک شلیک در خارج از کاخ سفید انجام شده بود و من از ماموران امنیتی به خاطر عمل سریع و دقیقشان سپاسگزارم.

طبق گزارشات دست کم صدای دو گلوله را در نزدیکی کاخ سفید شنیده است.

ترامپ در ادامه کنفرانس خبری خود افزود: این تیراندازی در بیرون کاخ سفید بوده و در پاسخ به سوالی که آیا وی ترسیده است، گفت: «نمی‌دانم، آیا ترسیده به نظر می‌آیم.»

رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: آنها (نیروهای امنیتی) فقط از من خواستند که برای لحظاتی بیرون بیایم. من درباره عدم بازگشت به اتاق کنفرانس فکر نکردم. استحکامات زیادی در خارج از کاخ سفید وجود دارد.»

ترامپ سپس کنفرانس خبری خود درباره شیوع ویروس کرونا را ادامه داد و به اقدامات دولتش در برابر این ویروس اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.