• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
26

آیا ریحانه پارسا از مهدی کوشکی جدا شده است؟

  • کد خبر : 23678
  • 24 آگوست 2020 - 11:11

ریحانه پارسا بازیگر جوان تلویزیون با ازدواج خود حاشیه هایی ایجاد کرد و بارها جنجالی شد. خبر طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی جنجال جدید این دو زوج هنری است.

طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

زمزمه‌های جدایی ریحانه پارسا از همسرش مهدی کوشکی به گوش می‌رسد. ریحانه پارسا بازیگر جوان و تازه وارد سینما و تلوزیون است که با نقش افرینی در سریال پدر وارد عرصه بازیگری شد.

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی حسابی جنجالی شده است و حواشی زیادی برای این دو بازیگر به وجود اورده است .

طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی که از همان روز اول ازدواجشان به طور مرتب عکس‌های دونفره و عاشقانه خود را در صفحات شخصی‌شان منتشر می‌کردند حالا چند ساعتی است که به یکباره تمامی عکس‌های دو نفره خود را از صفحات اینستاگرامشان حذف کرده‌اند و این سؤال را در ذهن مخاطبان و کاربران به وجود آورده‌اند که آیا از هم جدا شده‌اند؟

خبر طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی که این روزها در فضای مجازی منتشر شده است تاکنون از سوی طرفین تایید نشده است.

طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه (جوادی) پارسا متولد اسفند سال ۱۳۷۷ می باشد، می گوید در رشته تئاتر تحصیل کرده و با بازی در سریال پدر به شهرت رسید. او بعد از بازی در این سریال پربیننده راهی دنیای تئاتر شد و در سینما و تلویزیون فعالیت آنچنانی نداشته است.

ریحانه پارسا دانش آموخته «دیپلمه» رشته نمایش از هنرستان سوره درسال ۱۳۹۵ میباشد؛ به غیر از بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد، ریحانه پارسا می‌گوید در زندگی همیشه بلند پرواز بودم.

پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است، ۲ خواهر دارد. بعد در دوران دبیرستان وارد هنرستان تئاتر می‌شود. ریحانه پارسا مدتی در کافه صابر ابر کار می کرده و بیشتر با دنیای بازیگری آشنا می‌شود.

ریحانه پارسا زمانی که عوامل سریال پدر به‌ دنبال بازیگر نقش اصلی از طریق تست بودند برای نقش اصلی تست داد و پذیرفته شد. بهرنگ توفیقی و حامد عنقا از او تست گرفتند و با نقش افرینی در سریال پدر وارد عرصه بازیگری شد.

طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

بیوگرافی مهدی کوشکی

مهدی کوشکی متولد سال ۱۳۵۹ و مردادماهی است، او در شهر خرم آباد زاده شده و لیسانس ادبیات نمایشی دارد. آقای کوشکی با بازی در فیلم لانتوری و فروشنده به شهرت بالایی دست یافت. او از همسر قبلی خود صاحب یک پسر می باشد.

طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.