• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

وقوع حادثه امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی

  • کد خبر : 23766
  • 26 آگوست 2020 - 13:10

ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی  و شلیک ۳۰ منور از ترس حملات حزب الله، خبر داد

وقوع حادثه امنیتی لبنان و فلسطین

ارتش رژیم صهیونیستی دیشب ضمن اعلام خبر وقوع یک حادثه امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی اقدام به شلیک بیش از ۳۰ گلوله منور در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان کرده است.

فعالان لبنانی خبر دادند که ارتش رژیم صهیونیستی بیم آن دارد که پس از شنیده شدن صدای تیراندازی در مرز لبنان، عملیات نفوذ صورت پذیرفته باشد.

رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای در تشریح این حادثه امنیتی مدعی شد که این حادثه در پی تیراندازی به سمت مواضع ارتش این رژیم آغاز شد.

در ادامه بیانیه آمده است: در پی این تیراندازی، نیروهای اسرائیلی اقدام به شلیک چند منور در منطقه المناره در مرزهای لبنان کرده و جاده‌ها را بسته و از ساکنان چند منطقه مرزی خواستند که در منازل خود باقی بمانند.
گفتی است که طرف‌های لبنانی هنوز هیچ اظهار نظری در رابطه با وقوع این حادثه امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی مطرح نکرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن درخواست از شهرک‌نشینان شمال فلسطین اشغالی برای ماندن در منازلشان، گفته که نظامیان پس از کشف یک شکاف در دیوار مرزی لبنان (از ترس روی‌ دادن عملیات از سوی حزب‌الله) شروع به شلیک منور کرده‌اند.

این خبر در حالی منتشر شده که گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال نفوذ به سرزمین‌های اشغالی افزایش پیدا کرده است.

انتقام حزب الله در پی شهادت نیروی مقاومت لبنان

تنش‌ها اخیرا در مناطق مرزی لبنان و فلسطین در پی حملات رژیم صهیونیستی به نزدیک فرودگاه بین المللی دمشق در تاریخ بیستم جولای گذشته و شهادت نیروی مقاومت لبنان «علی کامل محسن» ، بالا گرفته است.

سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود به مناسبت چهاردهمین سالروز پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه گفت که «حزب الله شهادت علی کامل محسن را بی پاسخ نخواهد گذاشت و اسرائیلی‌ها منتظر بمانند».

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.