• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
22

واکنش جنجالی مهدی کوشکی به ازدواج سفیدش با ریحانه پارسا

  • کد خبر : 26653
  • 04 نوامبر 2020 - 12:20

مهدی کوشکی با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود از ماجرای ازدواج سفید خود با ریحانه پارسا پرده برداشت و توضیحاتی ارائه داد که در ادامه مشاهده می کنید.

ازدواج سفید ریحانه پارسا مهدی کوشکی

ریحانه پارسا ، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی که به ترکیه مهاجرت کرده در لایو اینستاگرامی با مسیح علینژاد ناگفته هایی از زندگی خصوصی اش را بازگو کرد و از دلایل کشف حجابش و ازدواج سفید با مهدی کوشکی گفت.

در این لایو اینستاگرامی که حدود ۶۸ هزار بیننده داشت ریحانه پارسا از سابقه کشف حجابش در ایران خبر داد و گفت بعد از کمپین ضد حجاب علینژاد موسوم به چهارشنبه های سفید در ایران تلاش کرده تا در خیابان و مترو بی حجاب باشد.

در این گفتگوی اینستاگرامی که علینژاد سعی داشت این بازیگر جوان را وادار به موضع گیری علیه کشور کند، ریحانه پارسا از واقعیت های پنهان زندگی اش پرده برداشت و با اشاره به بازی در سریال پدر گفت: بعد از این سریال به دلیل اینکه چادر به سر داشتم می خواستم بگویم من به لحاظ ظاهری طوری که در سریال بازی کردم نیستم به همین دلیل شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی کردم.

ازدواج سفید ریحانه پارسا مهدی کوشکی

در ادامه این گفتگو در شرایطی که مسیح علینژاد تا حدودی به هدفش رسیده و توانسته بود این بازیگر جوان را به موضع گیری علیه کشور راضی کند، ریحانه پارسا به صدور حکم قضایی علیه اش اشاره کرد و گفت: من در ایران ۴ حکم کیفری داشتم. قرار بود بخاطر جریحه دار کردن عفت عمومی یکسال به زندان بروم. من به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدم. فشارهای زیادی رویم بود اما به جای زندان به دو میلیون تومان جریمه محکوم شدم. بعد از آن چمدانم را بستم و به ترکیه مهاجرت کردم و صد سال سیاه برنمی گردم.

ازدواج سفید ریحانه پارسا مهدی کوشکی

اعتراف جنجالی ریحانه پارسا به ازدواج سفید با مهدی کوشکی

یکی از جنجال های زندگی شخصی پارسا ماجرای ازدواج با مهدی کوشکی و جدایی اش از او بود. او در این باره گفت: اسفند ۹۸ با مهدی کوشکی دوست بودم اما ازدواج ما سفید بود. هیچ وقت با کوشکی عقد نکرده بودم و شناسنامه ام سفید است. مجبور بودم به همه بگویم که ازدواج کرده ام تا از نگاه همکارانم در امان باشم. من مجبور بودم که بگویم شوهر دارم. به همه گفته بودم که ازدواج کرده ام که در امان باشم. اما وقتی رابطه ما علنی شد، تماس های تلفنی شروع شد و …

ریحانه پارسا در ادامه به حادثه ای که در آن مهدی کوشکی جانش را نجات داد اشاره کرد و گفت: یک مرتبه در خواب بودم و با دستم ناخوداگاه جلوی دست و بینی ام را گرفته بودم و داشتم خودم را خفه می کردم که مهدی کوشکی دستم را کشید والا خودم را خفه کرده بودم.

ازدواج سفید ریحانه پارسا مهدی کوشکی

واکنش مهدی کوشکی به ازدواج سفید با ریحانه پارسا

مهدی کوشکی با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود از ماجرای ازدواجش با ریحانه پارسا پرده برداشت و گفت ما صیغه بودیم…سو استفاده نکنید.

مهدی کوشکی نوشت: لطفا سو استفاده نکنید…پدر من و خانواده من و پدر و خانواده ریحانه کاملا در جریان رابطه منو ریحانه بودن حتی دوبار خرم آباد رفته بودیم و قرار داشتیم که عقد کنیم خیلی زود و پدرم بدلیل شرایط مذهبی ای که داره برای ما صیغه خونده بود تا عقد رسمی جاری بشه ولی متاسفانه این اتفاق عقب افتاد تا اینکه این رابطه تموم شد حتی ما صیغه ی محرمیتمون و یک بار بصورت کاغذی تمدید کردیم که مدرکش در دست پدر ریحانه هست.

ازدواج سفید ریحانه پارسا مهدی کوشکی

بیوگرافی مهدی کوشکی

مهدی کوشکی متولد ۱۳۵۹ در خرم‌آباد، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است. مهدی کوشکی فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است. مهدی کوشکی فعالیت اصلی اش در تئاتر شکل گرفت. وی با بازی در فیلم سینمایی لانتوری وارد سینما شد. مهدی کوشکی در خانواده ای شش نفره متولد شد و یک برادر به نام مصطفی و دو خواهر به نام راضیه و عاطفه دارد.

مهدی کوشکی با صحرا فتحی (صحرا فتحی متولد فروردین ۱۳۶۱ در آبادان، بازیگر است) ازدواج کرد و صاحب یک پسر بنام آرسام می باشد. مهدی کوشکی و صحرا فتحی به دلیل عدم تفاهم از یکدیگر جدا شدند. مهدی کوشکی در اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس دونفره خود با ریحانه پارسا ( متولد ۱۳۷۷ بازیگر) که ۱۸ سال اختلاف سنی دارند خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند. ازدواجی که البته خیلی زود به جدایی نیز کشیده شد و در اقدامی ناگهانی عکس های مشترک خود را از صفحه شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند. همین اتفاقات سبب شده شایعه ی جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا بر سر زبان ها افتد.

ازدواج سفید ریحانه پارسا مهدی کوشکی

بیوگرافی ریحانه پارسا‌

ریحانه پارسا  در اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. پدر او شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است و داری ۲ خواهر کوچک تر از خودش است.

ریحانه پارسا  دارای مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره است و کار هنری خود را از همان تئاتر هنرستان سوره آغاز کرد.او با بازی در سریال پدر در نقش دختری به نام لیلا در کنار سینا مهراد، لعیا زنگنه و مهدی سلطانی به شهرت رسید.

ازدواج سفید ریحانه پارسا مهدی کوشکی

ریحانه پارسا در یکی دوسال گذشته حاشیه‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. او خودش جایی می‌گوید:

“همیشه در زندگی‌ام با یک اعتقاد کار کردم و آن این است که هیچ وقت کار خوب روی زمین نمی‌ماند. در گذشته یکبار این حرف را به کسی زدم و آن زمان آن آدم بسیار به من خندید و خیلی دوست دارم که حال این روزهایش را ببینم. البته قصدم این نیست که خودم را خیلی خوب معرفی کنم، ولی اگر بازیگری را در خودم نمی‌دیدم و فکر نمی‌کردم روزی نقش لیلایی برایم اتفاق می‌افتد؛ هیچ وقت به دنبال آن نمی‌آمدم. کافیست که کار خود را بلد باشید؛ آن‌وقت قطعا آدم‌های دیگر حاضرند به هر قیمتی شما را برای بودن در کارشان راضی کنند. من اگر شبیه لیلا نبودم؛ قطعا این نقش دیده نمی‌شد و نمی‌توانست موفقیتی کسب کند.”

ازدواج سفید ریحانه پارسا مهدی کوشکی

کشف حجاب ریحانه پارسا

ریحانه پارسا اخیرا به ترکیه مهاجرت کرد و چند روز قبل لحظاتی از کوتاه کردن موهای خود در اینستاگرام به نمایش گذاشته است.

ریحانه پارسا  پس از نشان دادن موهای کوتاه خود گفت: «البته موهایم زیر ۲ سانت است و این  کشف حجاب محسوب نمی شود. »

ازدواج سفید ریحانه پارسا مهدی کوشکی
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.